Elena Udrea – ministru, blogger, blonda (VIDEO)

Cat de rupta de realitate sa fii (si ministru pe deasupra) incat, nu numai ca nu stii, dar, dupa ce ca nu intrebi, mai vii si cu gura mare ca o… (pana mea!) sa faci scandal.

Dialog real (Realitatea TV)

Elena Udrea: -Ca o dovada ca acesti oameni habar n-au ce sa-mi ceara… Eu nu inteleg nimic… oamenii astia au ajuns sa-mi ceara… ceva legat de internet si de site… gif, je-pe-ge, pe-de-fe, doc… l-am primit, m-am uitat la el, nu inteleg nimic…

Moderator:-Eu cred ca bloggerul Elena Udrea are interpretarea corecta a ce inseamna .PDF, .JPG si .DOC

Elena Udrea: -Habar n-am! (…)

Cine nu crede, sa asculte:

  1. Tase

    laso dreaq acu ai pretentia sa stie si carte bah? Ea credea cas rujuri si cosmeticale si nu stia de ce i le cere aia shpagga plm!!!!
    La asea tara asea ministru auzi, nu inteleg nimik! Ce sa intelegi daca nu e cu pawla?

    Apreciază

  2. Tilica

    Tase, stai tata ca iti dauneaza la nervii din cap!
    Prietene, Doamna i-a fost de mare ajutor unui puternic personaj politic al zilei si, ca recompensa, a primit un minister care are bani dar unde nu trebuie sa faca nimic. Cam asa cum ti-am dat eu doua beri cand m-ai ajutat tu sa car canapeaua aia.
    Asa…
    Acum, daca doamna are pile asa mari si, pe deasupra, cotizeaza si cu bani la partid (din banii ministerului, nu te gandi ca din cei de tigari),zic, Doamna nu „trebe” sa mai stie nimic. Nimic!
    Aaaa, poate, cine stie, sa aiba nevoie de ceva cunostinte de mici reparatii prin casa, daca e vorba, Doamne fereste, de vreo clantza la Cotroceni…
    Intelegi tata?

    Cristeo, nu mai pune probleme d-astea ca se umfla pufuletii-n Tase!!!

    Apreciază

  3. michelle

    cand s-o termina si subiectul asta ca m-am saturat?! ne luam de udrea ca nu stie ce e ala pdf de parca strainu’ cand vine in ro.intreaba daca stie udrea c e ala pdf; macar sa faca treaba!

    Apreciază

  4. Alexandru

    Deci domnilor care va ocupati de bloc nu ii mai dati doamnei Udrea care sufera de blondeala acuta (scuze de stereotip) detalii de jepege si gife de cele ca deeee e cam greu pentru ea.

    Apreciază