Rechinii – amintiri de vacanta (VIDEO)

Ca tot ma intrebati ce am facut in vacanta, iaca mostra.
Iar in cateva zile, mai punem un film cu ce aventuri am mai avut, asa ca stati pe aproape.

(Apropo, filmarile imi apartin, sa n-avem vorbe!)

  1. Tilica

    Cristeo, asta e filmarea aia subacvatica de care vorbeai? Uau! As fi vrut sa fiu si eu acolo cu tine. Cum dreaq, nu ti-a fost frica? Ca nu am vazut sa fi filmat din cusca, ca nu se vad zabrelele. Ia zii, te-ai kk pe tine de frica? =))

    Apreciază

  2. Loretta

    Domnule Cristea, nu se poate spune ca va lipseste curajul! Avti grija cu astfel de intrerinderi, nu dorim ca un accident nefericit sa va indisponibilizeze.

    Apreciază

  3. SkiN

    Ouuuu, deci iti plac si scufundarile? Foarte frumos filmuletul dar ai grija, cum spunea si Tilica: e periculos sa inoti pe langa animalutele alea „pasnice” fara sa fi aparat de o cusca.

    Apreciază