O Lume Nebuna, sezonul 2 a inceput !!! (VIDEO + NSFW)

Lume lumeeee, iata primul episod din sezonul 2 al serialului online de mare succes O Lume Nebuna.

Cristea is back and kicking!!!

Enjoy!!!

El Elefante este una dintre atractii le pitoresti ale Barcelonei.
Nu face scandal, nu creaza probleme, politia il lasa in pace
Nu il vezi intotdeauna, trebuie sa il pandesti.

De ce i se spune El Elefante?
Iata:
(Ce parere aveti?)

el elefante

el elefante

el elefante

Ei, BAIETI, mai aveti tupeu sa comentati?

Ei, FETE, …?

  1. Tilica

    Cristeoooo, ptiu drace, pleaca cu sursa asta de complexe de aici!!!!! Asta mai are putin si il ajunge din urma pe Tase =)).
    De unde dreaq le scoti?

    Iar despre avion cand ti-am spus? Ca nu-mi mai aduc aminte. Chiar asa de beat eram cand ti-am povestit? Sa dea dreaq daca-ti mai zic ceva, ca tu scrii tot.

    Auzi? Si ma-sa lu fata aia cu piscina chiar crede ca aia a ramas bortoasa din piscina? Haaaaaa-haaaaaaa!

    Apreciază

  2. Loretta

    Vaaaai Domnu Cristea, de ce exacerbati atata subiectele cu tenta sexuala?
    Emisiunea este extrem de interesanta dar ipoteza de a ramane insarcinata prin uzajul unei piscine mixte mi se pare relativ improbabila si speculativa.

    Apreciază

  3. Balamucha

    Initial am avut impresia k are picioarele-n gips… si partea cea mai tare e ca nu m-a mirat deloc… banuiesc ca e greu sa cari asha ceva cu tine oriunde te-ai duce :))

    Apreciază

  4. soare

    Se vede clar ca foloseste „pompa” pt. marire a penisului. Documentati-va daca nu stiti despre ce „pompa” este vorba….

    Apreciază

  5. AMG_Madalin

    are mosu cu ce…dar apropo ai vaz k majoritatea din jurul lui erau femei…iar barbatii erau toti k aparatele de fotografiat in mana…akuma intrebare e …kre dintre ei voiau sa aiba ce are si mosu femeile sau barbatii;))?

    Apreciază

  6. ionut

    sincer nu mi se pare cine stie ce , iar mosu nici macar nu mai poate
    eu la 17 ani si il intrec cu 3 cm in erectie presupunand ca a mosului e de 15 cm in starea asta

    Apreciază

  7. Stefan

    Cu ce ati facut efectele astea??? cu Adobe Effects??? 😀 sunt tare curios entru ca eu alt program de editat filme atat de bun nu stiu 😀

    Apreciază

  8. Adrian

    @Ionut: laudarosule :)) (Aloooo fetelor! S-aude? Are de 18!!! =)) )
    @Stefan: Nu, astea au fost in „Vegas”, dar si in „After Efects” se lucreaza bine.
    @Soare: crezi ca ii mai arde lui de pompa?
    AMG_Madalin: Stii ca nu m-am gandit la asta?

    Apreciază

  9. Balamucha

    pai u ai zis ca ai facut pozele astea chiar cu manutza ta… ca sa poti raspunde la intrebarea lui AMG_Madalin … spune-ne si noua … la ce te gandeai dumitale cand ai facut pozele ???

    Apreciază

  10. Adrian

    Gandeam ca uite, l-am vanat (ca nu e usor de prins prin Barcelona) si am reusit sa-i fac poze. Nu am vazut pe net multe foto cu el, lumea e, in general, luata pe nepregatite, nu observa etc si nu apuca sa imortalizeze.
    Cred ca eram la replica „Gotcha!”

    Apreciază

  11. lovingvama

    ionuţ ăla e cam penal aşa. el n-a observat că a moşului era culcată. şi, în plus, îşi măsoară şi pula :))
    cât despre „elefant”, mi se pare că are o formă cam ciudată 🙂

    Apreciază