Adios Senor Valerio!

valeriu lazarovAm 20 de ani de televiziune si tot ce am invatat din meserie am invatat pe furate.
Timp de 20 de ani problema mea nu a fost CUM sa fur, ci DE LA CINE sa fur. Meseriasii erau tot mai rari si tot mai greu de gasit in timp ce multele televiziuni faceau „producatori” pe banda.
In rastimpul asta de 20 de ani am gasit doar doi oameni de la care am putut fura meserie in mod constant, pentru ca aveai de unde.

Unul dintre ei a murit azi:

Valeriu Lazarov

Tot aud de azi dimineata, prin media sau printre colegi sau cunoscuti, ca „ce a facut asta? a adus Surprize-Surprize parca, nu?”

Da, dar asta este varful aisbergului. Daca ar fi sa rezum de ce a fost „Valerio” atat de important AICI, (ca de ce a fost important in Italia sau Spania las pe ei sa spuna) este ca a demonstrat ca, intr-o tara ca Romania, se pot intampla niste lucruri aberante. De neinchipuit, contra naturii noastre de balcanici si de nerupti inca de sistemul PCR (pile, cunostinte, relatii).
Si anume ca:

1-rigoarea si perfectionismul pot fi impuse in meserie. (De aceea a si impus un nou standard in emisiunile de televiziune din Romania)
2-cineva poate spune STOP! lui „las ca merge si asa” (a dat multi oameni afara pentru atitudinea asta)
3-in functiile importante nu se numesc oameni pe pile. (Intotdeauna a organizat concurs sau casting-uri pe carea le-a supervizat personal. Nu primea omul decat daca se potrivea)
Incredibil, astea s-au intamplat in anul de gratie 2000, in Romania

(…)

N-o sa va asasinez cu povesti care incep cu „Eram cu Valeriu in vara lui 2001…” , ar fi jenant. Spun doar atat:

Eu ii datorez multe, la fel ca alte zeci sau sute de oameni cu care a lucrat si pastrez cu drag recomandarea pe care mi-a semnat-o cand ne-am despartit.

Restul lumii insa, nu pare sa stie ce-i datoreaza.

Pe situl pe care am citit ca „a murit Valeriu Lazarov” un idiot a comentat „uite ca se intampla si lucruri bune”. Alti idioti s-au prapadit de ras si au pus obisnuitele emoticoane razatoare si o gramada de „LOOOOOOL, ce gluma buna”

WTF! Atunci, pentru cine sa faci infarct pe platoul de filmare la a n-shpea dubla, trasa la patru dimineata cu „hai ca se poate si mai bine!”?

Nu stiu ce va daclara cu ocazia asta Juan Carlos al Spaniei, stiu ce a transmis firmei din Romania vechiul sau colaborator Berlusconi, nu stiu ce va declara Televiziunea Romana pe care a impins-o inainte dar eu nu spun decat atat:

Adios, senor Valerio!

  1. fanel

    Asta nu a facut emisiuni si cu bocanet cu aia din vremea aia ? parca si ceva revelioane?

    meseriash oricum stia ce vrea piata….mirosea..avea nas de asa ceva 😉

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciază

  2. Adrian

    Da, Fanele, el e.
    Despre perioada aia nu zic nimic ca eram mic copil cand a plecat din tara si eu ce nu stiu, nu vorbesc. Din ’99 cand a infiinta Prime Time Broadcast la Bucuresti, insa, a revolutionat Televiziunea de divertisment de aici.

    Apreciază

  3. Tilica

    Cristeo lasa lobotomizatii in pace, (ma rog, cu exceptia lui Tase) si ignora-i. Nu merita.
    Altfel te lasi de emisiuni.
    Stiu ca l-ai cunoscut pe omu’ si povesteai ca avea „ochi”, ca stia cum e treaba etc. Tine-l minte asa si gata!
    Ignora cocalarii.

    Apreciază