Michael Jackson Tribute, Bucharest (VIDEO)

Hai ca am venit acasa la fix ca sa prind un Flashmob  (altul?)

-Dupa Flasmob Teo Peter…

-Dupa flashmob/ freeze mob in PIata Unirii…

Uite si un „Tribute to Michael Jackson”, flashmob in Parcul Tineretului

Later edit:

Sa vedeti poveste:

Am aparut intr-un singur cadru in filmul oficial al

Am aparut si eu in clipul oficial al manifestarii.
Ei bine, una dintre fotogramele alea a fost pusa separat pe site de useri…

Ooooops!

  1. Adrian

    @piftic – bine te-am gasit! Abia m-am intors din concediu si lucrez cu spor la primul episod din sezonul 2. Si cu ce spor! :))O sa apara saptamana asta!

    Apreciază

  2. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » Papuciada, flashmob in Bucuresti (VIDEO)
  3. Pingback: -Lumea lui Cristea- In trei ani. Numai?