MJ, Geniu sau Pedofil scapatat? (VIDEO)

Urmariti filmuletul.
Pun o intrebare. Voi ce raspundeti?

  1. Tilica

    Ce bine ca sunt abonat, mereu comentez primul…
    Cristeo, stii ca pentru noi a fost regele generatiei (si ne certam cu aia care ziceau ca e mai tare Prince, mai tii minte?)
    Ce stiu pustanii din ziua de azi? Si Brittney e depasita de mult pentru ei.

    Apreciază

  2. Andy Mihail

    am fost la concertul lui michael in 92.
    eu asa mi-l voi aminti.
    aspectele negative din viata lui sunt controversate si ii las pe fanii otv-ului sa le savureze.
    personal prefer sa pastrez ce a fost frumos.

    Apreciază

  3. Adrian

    Andy, si eu tot asa vreau sa-mi ramana in memorie.
    Ma intereseaza artistul. Daca omul a facut gresei, shpaga lui. Sa ridice piatra ce ce se simte fara prihana…!

    Apreciază

  4. nsm

    Stiti vorba aia, de morti numai de bine.
    E, eu consider ca pentru a iti face o parere in conformitate cu realitatea despre un om, trebuie sa-i vezi si partile bune, si partile rele.
    Eu nu l-am prins in vremea aia cu concertul. Defapt eu cam pe atunci ma nasteam. INSA urmarind filmuletele de la concertele lor, imi dau seama ca acest negru, baiat de plastic, pedofil scapatat a fost un geniu.

    Apreciază

  5. waven

    @Robespiere: nu, nu e ăla. E cel care a fost bănuit şi nu a fost dovedit de aşa ceva. Şi mai este şi cel de care spunea Adrian. Artistul de geniu!
    Aşa e când înveţi istoria după ureche (hint: Robespierre!)

    Apreciază

  6. George

    Prin 92′ eu nu eram nici macar in „proiect”.Cand aveam 6-7 ani,stiam de Michael Jackson ca era ala de s-a facut din negru alb.Dar odata am intrat pe un site si am gasit mai multe videoclipuri,si dupa ce le-am vazut pe toate,mi-am dat seama ca era mult mai mult decat ceea ce stiam eu………Odihneasca-se in pace!

    Apreciază

  7. WhiteWolf

    Esti bland, incerci sa impaci si capra si varza. Eu am opinat putin mai aspru si cu mai multa duritate la mine. Aick, fiind la tine, hai sa indulcesc.
    A fost, este si va ramane cel mai de succes produs Sony Music. „gasca care a avut suficient geniu, bani si mijloace pentru a plati cei mai buni compozitori, coregrafi sunetisti si promoteri. Si sa nu-i uitam pe meseriasii din studiouri.
    A avut noroc sa explodeze exact in acelasi moment cu MTV si altele asemenea.
    A avut ghinionul de a nu mai face fata distractiei de la un punct incolo. Si nici n-a avut pe nimeni langa el suficient de vocal atunci cand era momentul sa i se spuna „gata, ajunge”
    Nu l-am perceput si nu-l percep ca mare muzician. Si nici nu incape comparatie intre el si (ca tot s-a vorbit aici) Prince care, la o adica, chiar stie instrumente. Nici de rege nu-l recunosc. Poate, cel mult, regele „Pop-Corn”

    Apreciază

  8. lovingvama

    Şi în plus, ştiţi vorba aia… „despre morţi numai de bine” 🙂
    În muzică e mai puţin important omul. Eu ascult extrem de multă muzică şi pe foarte mulţi nici nu-u ştiu la înfăţişare… nu mă interesează.

    Aşa că a fost foarte tare Mişel Jacson (cu n nazal, aşa-i zic fraţuzii), la vremea lui.

    Apreciază

  9. adimic

    cu plusuri,in muzica si minusuri ,in viata privata,vorbim de fapt de artistul michael jakson.chiar ne intereseaza viata particularasau ce a lasat in urma.cum bine spunea cineva s-a dovedit ceva?nu cumva au fost tot felul de camapanii de presa?se gandeste cineva cat de chinuit a fost ca si copil si poate ca a ramas cu niste tare de atunci.poate niste frustrari?cine suntem noi sa-l judecam.hai sa ne gandim numai la ce a lasat in urma.cine il (re)neaga inseamna ca nu a inteles fenomenul m.j.sau probabil ii place alt gen muzical.si nu e de contestat.si totusi a fost un geniu.

    Apreciază

  10. WhiteWolf

    @adimic, si in Romania sunt o gramada de copii chinuiti. Si in lumea intreaga la fel. Cati primesc cate un Neverland cand sunt mari ? 😀
    Asa-i . A fost un geniu.
    Dar pana imi numesti macar o singura piesa compusa de el, eu adaug „un geniu Sony Music„. Pot ?

    Apreciază

  11. Ruxxy

    MJ a fost un mare artist! Un mare cantaret, cu miscari incredibile pe care foarte multi au incercat sa le copieze…chiar multi artisti din ziua de astazi (gen Justin Timberlake,Usher,…)
    Asa ar trebui sa ni-l amintim , ca pe regele muzicii pop, nu ca pe „pedofilu ala” sau „ala care i-a cazut nasul”, cum multa lume spune.

    Apreciază

  12. Pingback: Alte omagii mari pentru cel care a fost regele muzicii pop | Catalin Ionita
  13. adimic

    @whitewolf.bineinteles ca poti.a fost o masina de facut bani.pentru altii.dar hai sa o luam altfel.o familie de negri.cu o droaie de copii.ti-e cunoscut?parca avem si noi.ce stiu ei mai bine?sa cante.si au facut „the jakson 5”.si s-a ridicat unul mai cu talent(poate prea mult)si care a fost repede exploatat.crezi ca cu tuciurii nostri nu se intampla la fel?ba bine ca nu.insa la noi acea etnie e unita,pe cand la ei…a incercat sa-si depaseasca conditia de „negro”si …a vrut sa fie ALB.prin tot felul de mijloace mai mult sau mai putin normale.comportamentul lui?poate ca a lasat de dorit.dar talentul artistic nu poate sa i-l ia nimeni.pentru asta a fost iubit si aclamat.mtv,sony music,poate ca au stors cat au putut.nici nu a avut oameni de incredere cu care sa se sfatuiasca,nu stim si nu putem decat sa speculam.eu a fost coleg cu cristea si am trait acele vremuri de glorie(si de decadere)dar asta nu inseamana ca generatiile de dupa noi nu trebuie sa-i cunoasca valoarea.multumesc.

    Apreciază

  14. Sorin

    Aveam 3 ani la concertul din 92`,deci nu am avut cum sa il urmaresc atunci. Dar acum uitandu-ma la clip, la secventa cand statea nemiscat, cand si-a intors capul m-au trecut fiorii si s-a ridicat parul pe mine. INCREDIBIL! Rest in peace Michael!

    Apreciază

  15. Stefan

    Pentru mine a fost geniul fara de care lumea nu mai e la fel. Nu pot sa zic ca am fost vreodata un fan inrait. Poate ca daca mi-ai fi oferit o bere sau un bilet la MJ, as fi luat berea. Dar cand am auzit la stiri ca a murit, am avut fix sentimentul asta: ca lumea nu mai e acelasi loc, ca si cum un ar fi murit un prieten vechi cu care nu mai vorbiusem de mult timp.
    Poate ca sunt un caz izolat, sau mai rar, ca la o varsta frageda ca a mea sa sufar dupa el, desi nici macar nu sunt fan, dar muzica cu care am crescut a fost MJ, Queen, Pheonix si Ducu Bertzi…si inca un frantuz al carui nume nu l-am stiut vreodata. Nu oi fi fost cine stie ce fan, dar ma pot lauda ca, fata de altii, eu stiamde pe la vreo 7 ani ca MJ a avut o boala care provaoca albirea pielii persoanelor de culoare. Stiam ca multe operatii si le-a facut datorita unui incident in timpul caruia i-a luat foc parul pe scena. Si stiam ca albumul Best of Michael Jackson avea pe coperta statuia lui din aur. Imi vin doua lucruri in minte cand ma gandesc la MJ o statuie din aur si o silueta de barbat, stand pe varfurile picioarelor si asezandu-si palaria pe cap. Asta ramane dupa el.

    Apreciază