Acces Direct, o noua victima a ciordelii de pe net

(Self explanatory)

Dupa ce au luat de buna gluma a lui Zoso si au intrebat-o pe Mihaela Radulascu daca chiar o suge, acum o alta emisiune ( a aceleiasi Antene) cade victima ciordell fara discernamant de pe net.

Bogdane, explica-le tu, frate, cum e cu netul!

________________________________________

Later edit: ideea e preluata si de zoso

  1. Adrian

    He-heeeeee, tare asta cu acces „din rect”. N-o stiam.
    Oricum, ca trust de presa, sa pui botul de doua ori si sa nu intelegi nimic din asta…

    Apreciază

  2. vali

    vineri 220.ro a facut un material. apoi a aparut ceva pe YT, apoi a furat acces direct si astazi am vazut ca si aia de la Ziua au facu asa ceva. asa ca, de la 220 a plecat, orice ati spune voi.

    Apreciază

  3. mda

    Eu stiu sigur ca de pe Youtube a plecat, ca eu l-am facut .. am si trimis mail la 220 sa fie scos, dar vad ca regulile de pe 220 sunt doar de forma.

    Apreciază

  4. NSM

    Vorba lu’ Mircea … Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul!
    N-ai ce sa le ceri. Sunt curios daca in locul Mihaelei ar fi fost Madalin Ionescu pe bannerul acela, ar mai fi dat imaginea pe post?
    Stiti ce cred eu? Eu cred ca da!
    Romanii nu prea mai gandesc.

    Apreciază

  5. mda

    @vali: Cum adica a fost pusa vineri cand la data scrie 13 Iunie? Pe YouTube l-am pus in 12 Iunie (adica vineri)

    Poate vorbesti de alti clip, dar eu vorbesc de asta.

    Apreciază

  6. WhiteWolf

    Omule, sti ce nu mi-e mie clar deloc-deloc ?
    Ca-i Madalin , ca-i Diaconescu sau Zavoranca ori Mircea Badea (ca nici cu el nu mi-e rusine cand se umple de spume cand ii apare ygrec in loc de zet si viceversa ),asta-si doar guristii. Corect ? Si se presupune ca in spatele lor exista o echipa; de la texte, documentari, telefoane si tot ce mai trebuie. Da ?
    Ei, cum naiba de-si aduna toate televiziunile numai wannabe din astia habarnisti ? Pentru ca pana la urma, ala de isi infige destu’ in taste si rupe monitorul cu ochii ii insira textul pe foile de pe care citeste tot felul de shocante?
    Cum naiba de sunt pline „trusturile” de nepriceputi ? Asta chiar nu inteleg

    Apreciază

  7. Adrian

    @Lupushor, e simplu: grangurii din televiziuni sunt afoni in ceea ce priveste internetul. Dar, deoarece au auzit ca e in trend, isi iau „consultanti” care sa le explice.
    Ei, aici e buba, fiind pe dinafara si neavand criterii profesionale, isi aleg oameni dintre cei mai „panglicari”, vocali, imbarligatori. Unii dintre ei chiar cunosc, dar altii sunt pafaristi, de unde belelele despre care vorbim.

    Apreciază

  8. Adrian

    mda: Norbiu, daca chiar tu ai facut montajul, chiar as vrea sa stam de vorba.
    Iar data viitoare, daca vrei sa-ti pastrezi „drepturile de autor” :)) semneaza-te pe film

    Apreciază

  9. mda

    @Adrian M-a contactat pana la urma 220 si se rezolva. Da, aveam de gand sa ma semnez .. am uitat 🙂

    Si daca vrei sa stam de vorba – (userul de youtube @ gmail)

    Apreciază