Imi creaza nevasta probleme la seviciu

Alina CristeaM-a pus dreaq si am tot imboldit-o pe Alinutza sa nu mai lase scrisul, ca blogul ala ii duce dorul si e pacat de felul cum duce ea cuvintele. Ea e mai dulce si mai sensibila ca mine care sunt un zbuciumat ce se aprinde repede.

Ma rog, ma puse dreaq s-o zgandar… si uite ca iar a scris.

Da, dar uite cum mi-a creat ea mie probleme la birou!
Ca dupa ce am citit m-a… palit o asa amintire…! Parca vedeam vremurile cand stateam atarnat de o craca in copac cu un pumn de cirese in san intrebandu-ma daca azi sa ma duc la strand, ca e cald, sau sa-l strig pa Buric la un LapteGros, sau….
Si a sunat telefonul.

Iar eu am anulat intalnirea de la ora aia si am plecat sa ma plimb, fara telefon, prin parc.
Acum vad ca am 17 apeluri nepreluate.
(PLM!!!)

  1. Tilica

    Auzi Cristeo, Buric e ala de statea vizavi de serviciu si din biroul sefei se vedea la el in casa?
    Bai, apropo, mai scrie si tu din amintirile alea ale tale ca sunt tare mishto. Cum ziceai ca te-a dat Costel cu capu de zid? =))

    Apreciază