O Lume Nebuna 18, Cum mor prostii (VIDEO)

Bai, am bagat de seama ca de cand cu noile task-uri pe care mi le-am impus, nu mai am timp de blog. Pe de-o parte e bine, pe de-o parte e rau.

Partea rea e ca nu mai am timp de altele si vad ca doar public aici episoadele din O Lume Nebuna.

Partea buna este ca am reusit in pariul pe care l-am pus cu mine insumi, acela de a demonstra ca in Romania se pot produce si pot avea succes show-urile video online.
Cat timp am facut-o teoretic, cu indemnuri si vorbe, n-am reusit mare lucru.
De 18 saptamani insa, reusesc sa produc un show video pentru situl 220.ro cu un episod in fiecare saptamana. Si lumea se uita si comenteaza.

Cu episoade saptamanale care au constant 6.000-10.000 de vizionari si cu un record de peste 25.000 de vizionari la episodul 16, eu zic ca ceea ce era de demonstrat… s-a demonstrat.

Se poate!

Acum, dupa ce m-am laudat, hai sa va dau si episodul 18:

(Later edit: se termina weekendul. Episodul asta a facut deja 18.000 de vizionari. FTW!)

Un comentariu