Reactie VIDEO la Spamul campaniei ANTIspam

Toata ziua am primit mass-uri spam in cadrul unei campanii anti-spam.

Gata! Mi-ajunge!

Later Edit: Pana si e-Compadre l-a pus pe blog… (PLM!), vad ca si Zoso

  1. Tilica

    Cristeo, iar te-nervasi, frate? Ce, crezi ca „lobotomizatii” (cum le zici tu) inteleg ceva? Dar macar am ras de m-am prapadit. O sa-mi fac si eu o „masina de bip” de asta sa ma mai descarc cu ce am pe suflet.

    PS: Tase, tu chiar ai facut o gluma de context, esti constient de asta?

    Apreciază

  2. Adrian

    @Tilica: Nu stiu ce valoare artistica are filmul dar stii ce usurat m-am simtit?

    @Tase:Tu ai fost „pe replica” sau, pur si simplu, voiai sa scrii „mijto filmuletzu” dar erau prea multe litere?

    Apreciază

  3. Andrei Palatkas

    Deci putine lamuriri ca asa nu se mai poate; Clipul cu pricina nu face parte din nici o campanie anti-spam, s-a vrut de la bun inceput sa fie viral, dar pentru emisiunea „La Uscat” si face parte defapt dintr-o campanie de promovare prin new-media. Sunt foarte fericit in schimb ca mi-a iesit (macar partial) ce mi-am propus, dar sunt nemultumit ca nimeni nu vorbeste de emisiune. Oricum sa va astepti in saptamanile viitoare la mai multe clipuri de genul acesta.

    Apreciază

  4. Fata Morgana

    Nu inteleg nimic. Daca primiti atat de multe spamuri, de ce nu le stergeti, pur si simplu ? De ce este necesar sa va „scandalizati” in modul acesta elegat, pe blog ? Nu e mai simplu sa le stergeti decat sa faceti pe interesantii astfel ?

    Apreciază

  5. Adrian

    @Andrei: stiu filmul de cand a aparut, de acum vreo doua-teri luni, (parca), stiu ca nu era o campanie antispam. Dar sub titlul asta mi-l trimiteau „amicii” la greu, fara sa intelesga mare lucru.
    Baietii mai au emisiune?

    @Fata Morgana: hai, zau!

    Apreciază