Cel mai bun cadou de ziua lui Ceausescu

ceausescuAstazi „Intoxicatul cu plumb cu ocazia Marii Aplicatii MIlitare din Decembrie 89” ar fi implinit 91 de ani daca ar fi fost baiat destept si ne-ar fi dat de haleala dupa ce ne-am platit datoriile externe.

Dar nu, el a vrut sa ne vada batandu-ne intre noi la coada la carne, nenorocitul.
Si, uite-asa, l-am dat jos, l-am impuscat, l-am… de toate, numai si numai ca nenorocirile de la cozi sa nu se mai repete.

Anul asta se vor implini 20 de ani de cand „suntem liberi” si „am rupt lanturile ceausiste”.

Priviti filmul facut in Romania contemporana  si spuneti-mi, unde e deosebirea?

Un comentariu

  1. CDi

    Praf in ochi, acolo e diferenta. Daca urmaresti filmari de cand a fost desemnat Ceausescu presedinte si mai de inainte pe cine crezi ca ai sa recunosti ? Pe nea Nelu. Deci nu s-a schimbat nimic. Avea dreptate Brucan cand spunea ca vom avea nevoie de 20 de ani sa ne revenim, eu tind sa cred ca a fost obtimist.

    Apreciază