Protestul din Lacul Tei continua! (VIDEO)

Voiam ca in seara asta sa va prezint filmul cu „Making of Blog Party”, cu fata nevazuta a petrecerii, dar un mesaj m-a intors din drum:

Protestul locuitorilor din Lacul Tei, cel despre care scriam AICI, continua.
Am fost acolo, am filmat, va prezint.

Astept pareri.

  1. Messa

    Foarte tare! Cum am scris si la mine, sper sa continue pana cand se rezlva cumva – ori parcari construite, ori sa plece Supercomul la dracu’, eventual cu primar cu tot.

    Apreciază

  2. Fata Morgana

    Ma vad nevoita – dat fiind al II-lea protest de pe bd-ul Lacul Tei – sa-ti transcriu aici parerea pe care ti-am trimis-o pe Mes. Nu imi mai pasa daca voi fi injurata de oameni ca Tase sau Tilica, care, probabil, nu stiu sa se exprime altfel. Este foarte important pt. mine ca si parerea mea sa fie auzita, citita de altii, pt. ca este punctul de vedere al unuia care nu are masina proprie, care merge constant cu RATB-ul si, uneori, cu taxi-ul si, pt. care asemenea proteste sant ilogice si nelalocul lor : Nu sant deloc de acord cu protestul de pe bd-ul Lacul Tei. Daca aveti o problema de rezolvat, mergeti la Primarie si rezolvati-o. Nu blocand un trafic, care, si-asa, e vai steaua lui ! V-ati gandit vreodata ce inseamna sa fii in unul din acele autobuze RATB sau intr-un taxi, sa ai o urgenta, sa te grabesti undeva si sa nu poti trece pt. ca niste ametiti stau pe trecerea de pietoni ? Ce vina au ceilalti concetateni din trafic ca nu aveti voi locuri de parcare ? Rezolvati-va problemele civilizat fara sa-i faceti pe altii sa sufere !

    Apreciază

  3. R.R

    Ioi, pe acolo trec in fiecare seara in drum spre casa, chiar ma intrebam ce se intampla … nu v-am injuratm jur, chiar daca am stat in trafic mult si bine.

    Apreciază

  4. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » Mirarea cu drumurile
  5. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » M-au dat in Evenimentul Zilei cu (video) protestul din Lacul Tei
  6. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » NETv LIVE: Protestul din Teiul Doamnei premiat de Centrul de Resurse pentru participare publica
  7. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » VIDEO EXCLUSIV - Initiatorii protestului din Lacul Tei povestesc
  8. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » Yesss!!! Militienii pot fi invinsi!!!
  9. AsToR

    Sincer sunt de acord cu Fata Morgana. Personal nu am trecut prin zona, dar nu e prea logic protestul. Pentru ca nu sufera primaria in urma lui, si nici Supercomul, nici politia rutiera. Cei ce sufera in urma acestui protest sunt aceiasi care li se ridica si masinile de pe marginea drumului. Sa umbli o zi intreaga sa iti ridici masina de la Supercom, si cand sa ajungi acasa cu nervi, oboseala, cu 5 milioane in minus, flamand, si iar nervos, o mai prinzi si pe asta… E o idee placuta ca „ocolire” a legii, dar nu are urmarea urmarita.

    Apreciază