Blestem de bloggar (cu VIDEO de la party)

Bai, frate!
Cui nu i-a placut soriciul de m-a blestemat asa tare?

Care n-ai putut veni si te-ai razbunat pe mine de „mi-ai facut cu ulcica”?

Aseara m-a luat brusc o durere de masele de m-a secat la lingurica. (Lu’ Mulea ii mai ardea de montat filme!). Azi dimineata nu mai eram om intreg. Am umblat dupa radiografii cu mine in masina si cu Alina pe telefon cautand centre deschise pe net si dirijandu-ma cu harta Bucurestiului online deschisa in fereastra (numa’ in filme am mai vazut asa ceva).

Ma si vedeam cu sarbatorile ratate, uitandu-ma la altii cum mananca „porcarii” in timp ce eu stau cu analgezice peste cioturi de masele lasate lucrate la jumatate de stomatologi aflati in concediu.
Si ma-ntrebam: cine m-a blestemat?

Acu’-s acasa.
La mai putin de 24 de ore de la prima intepatura in masea m-am parpalit, am facut radiografia, am aflat ca am o infectie sub o lucrare, am ajuns la doctor, am halit o doza de anestezic, mi s-a scos nervul si mi s-a „betonat” la loc.

Care-oi fi fost… te iert, ca asa e crestineste!

Ba mai dau si un bonus: filmuletul de la Party!

Crist(ea)mas Blog Party
____________________________________

LATER EDIT IN GLUMA:
Cat am montat filmuletul, m-a durut un dinte.
Cat am montat finalul (stiti voi…) parca nu m-a mai durut nimic.
Acum, dupa ce a vazut si Alina finalul(stiti voi…) ma dor toti dintii… =))

  1. Pingback: Video de la Crist(ea)mas Blog Party | above the rim
  2. BabyRacy

    foarte tare filmuletul, din pacate l-am trezit pe tata din somn cu rasul. Multumim pentru petrecere si un An Nou fara dureri de dinti:) In curand nu va mai fi problema cu stomatologii in concediu, SiBlondaGandeste va fi in curand doctor de maselute cu acte in regula:))

    Apreciază