Despre reactia la tirul cu ciubote asupra lui Bush

Faptele se cunosc si au fost intoarse pe toate fetele: Cel-mai-tare-om-din-lume a adulmecat de foarte aproape aromele imprastiate de 2 (doua) ciubote de irakian care ii vizau mufarina. A comentat toata planeta, nu ma mai bag si eu.
La momentul respectiv,dorind sa fiu pe faza, am zis ca trebuie sa reactionez rapid si sa fac ceva, un film, o animatie, o chestie cu care sa iau caimacul, mai ales ca am vazut ca „piata de video din Romania” (care e mica-mica-ca-o-puta-de-furnica) nu reactionase inca. Pana sa pun eu lucrurile in functiune a dat Spagatul cu pantofii inspre camera si… cam atat.
Asta a fost tot (sau atat stiu).

Ma si vedeam captand atentia, ma laudam in naivitatea mea pentru ideea „revolutionara” de a face o reactie video la incident, ce mare eram, ce tare eram, ce destept si ce original…
Eu eram cu „reactia” pe teava cand, cautand imagini noi… am descoperit ceva care m-a dezarmat si m-a pus la colt. M-a facut sa ma simt ca un catelus care se duce si el sa urineze la copacul celor mari, dar marimea „instalatiei” si forta jetului nu ii ingaduie sa pipileasca la aceeasi inaltime cu Dogul German sau cu Ciobanescul.

In „tara unde apa calda curge permanent” iar online-ul nu e doar apanajul pustilor cool, acolo unde chiar exista piata, bani si razboi imperialist pentru audienta, ei bine, acolo lucrurile se miscasera INSTANTANEU.
Cand zic instantaneu, zic ca, de a doua zi chiar, aparusera joculete in Flash care ridiculizau evenimentul si care incercau sa stranga trafic pe seama lui.
A doua zi.
Si erau zeci. (acum, cine stie, or fi sute?)

Pe scurt, reactia a fost instantanee si vizuala. Asta e viitorul in online!

Nu-mi place sa bat apa in piua asa ca n-o sa stau sa decodific pentru voi fiecare nuanta; o puteti face si singuri. Mie, insa, mi-a devenit brusc foarte clar ca decalajul dintre noi si ei nu inseamna doar tehnologie…

Inseamna si mentalitate.

