Blegoo si-a tras PR

Citesc si ma minunez: alde Blegoo a intrat in randul institutiilor si si-a tras, in mod oficial, PR.

Am incercat sa-i comentez pe blog si, (alooo, se aude doamna piarista?) in loc de comunicare cu „institutia” mi se spune ca nu primesc cookies (ba accept) si ca nu am activata Java (ba s-avem pardon, am)
Poate va intrati in atributiuni si inlesniti comunicarea cu „mnealui”.

Pana atunci, ca tot imi sta in gat comentariul si trebuie spus, in loc sa-l pun pe blogul lui, il pun la mine. Macar sunt sigur ca ajunge.

Deci, reactia mea la articolul de AICI a fost urmatoarea:

Marete Latartor,

Am fost lasat in viata asta cu gura cascata si cu mucii atarnand de cateva ori, recunosc, dar nu ma asteptam ca, la batranete, sa reiau postura „de la dentist” sau cea „cu lumanari” doar de la un simplu post de blog.
E drept ca nu venea de la un oarecare dar, chiar si asa, singurul comentariu pe care l-am putut face vreme indelungata a fost sa repet obsesiv, (si imi cer scuze aprioric pentru barbatia frazei):

-‘ai sa-m bag poooooola…!

  1. Blegoo

    Deci, tov. Director… habar n-am de ce Tovarasia Voastra nu puteti comenta la cotetzul favorit… O fi ceva sechele de pe vremea netoo, stiu eu? 🙂
    Zau daca am idee…
    Oricum… piarista noastra s-a inscris… vrea sa vina la petrecere… si se pare ca nu o acceptati?!
    Pai… cum e treaba, de fapt?
    Ca institutie… Blegoo protesteaza la tratament d-asta si promite articole si latraturi serioase… 🙂
    Deci… treaba e serioasa… piarista pe bune… institutie si alea. 🙂

    Apreciază

  2. Blegoo PR

    Draga Adrian,

    Ne cerem scuze pentru defectiunea tehnica. Daca se mai intampla si pana strangem sponspori sa reparam problema de pe Blegoo.com, va rugam sa incercati sa postati de mai multe ori … ocomentariul, sau sa iesiti din pagina si sa incercati sa comentati din nou. Stim e anevoios dar ce nu facem noi pentru Blegoo … nu?

    Apreciază

  3. Adrian

    Draga mea,

    Eu pentru Blegoo mananc si un pui fript, nu altceva!
    Am tot incercat cu comentariul, el nu-si-nu ca sa deschid Java si sa accept cookies.
    Incapatanat si el, inacapatanat si eu.
    Cat despre loc la masa, am rezervet deja ptr PRBlegoo.
    Sa vie sa ne cunoastem!

    Apreciază

  4. BlegooPR

    Apai Adriane, are Blegoo un pluggin comentarii extrem de prost … i-am tot zis sa il schimbe … o sa mai insist. Venim cum sa nu, doar e primul JOB. Multam fain.

    Apreciază

  5. WhiteWolf

    Io asa de intens m-am inhibat la aflarea stirii incat, inconstient, am dat drumul intregului adevar pe care, de atata amar de timp, il tineam ascuns in mine.
    Deja, parca, ma simt putin mai bine 🙂

    Apreciază

  6. Pingback: BlegooPR l Comunicate de presă 2008 | R.R
  7. Pingback: BlegooPR l Comunicate de presă 2008 « Blegoo PR