Popor roman, pune vasilina, poate ustura mai putin!

Mai stiti bancul cu ala pus de Sf. Petru sa aleaga unde sa-si petreaca eternitatea?
Dupa vizita in plicticosul Rai a fost dus in turul de prezentare al unui Iad plin de bautura, zeci de bagaboante perverse si movilite intregi de tras pe nas.
Asa ca a ales IADUL.

Dupa ce a fost repartizat oficial, a vazut ca totul e arid, se sta in cacat pana la gat toata ziua iar dracii dau cu bicele in stanga si in dreapta. La intrebarile lui, Scaraotchi raspuns:

PULA MEA, AI ALES? ACU’ TE IA DRACU!!!

Va pare cunoscut?

1-Pana in alegeri se bateau cu liftul in piept, care mai de care, sa dea lefuri duble si triple, se muscau de urechi care sa prinda mai mult microfonul si sa promita si pe ma-sa si pe tac-su.
La patru zile de la alegeri AU BLOCAT CRESTERILE SALARIALE!!!

2-Taxa de prima inmatriculare, subiect cu buba, „amanat pana dupa alegeri”, a fost imediat TRIPLATA!!!

3-Cum a trecut duminica votului, au si dezlantuit pe principalele artere platformele cu macarale care ridica autoturisme. Niciunul dintre alesii neamului n-a fost in stare sa creeze parcari iar acum, DUPA CE AM VOTAT, isi bat joc de noi de parca noi nu ne-am fi facut treaba.

Nu-mi vine in minte decat o singura replica:

Stimati „reprezentanti ai poporului”, sunteti niste LICHELE!!!

_._._._

NOTA: Astept sa-mi treaca dracii dupa care o sa incep sa ma gandesc.
Va invit si pe voi sa va ganditi, astept propuneri:

CE LE PUTEM FACE?

Astept orice propuneri, de la bannere pe bloguri la nesupunere civica, de la a-i da in judecata pana la a organiza manifestatii, de la flashmob-uri pana la concerte sub aceasta deviza.
Orice, numai ca jigodiile sa nu ne mai ia in bataie de joc.

Trimiteti vorba mai departe, puneti bannerul de mai sus (e la adresa ASTA), faceti alt banner, numai exprimati-va atitudinea. Cand vom vedea cati suntem, vom vedea si ce vom face!

  1. tilica

    Cristeo, nebunule si „talpitule”, merg si eu alaturi de tine.
    Jos cu lichelele astea nenorocite!
    Eu imi fac tricou si umblu cu el pe mine la cumparaturi prin centru.
    Cum facem poza mai mare?

    Apreciază

  2. Adrian

    @Grim_Cris: esti prea tanar ca sa fii fatalist. Pana mea, daca nici cei de varsta ta nu vor sa se faca auziti… ce dreaq l-am mai dat jos pe Ceausescu?

    Apreciază

  3. WhiteWolf

    Bag sama vazilina aia vrea sa faca trimiteri la din alea, „cutare-una-alta” de se incadreaza in academicul „contra naturii”. Nu zic nu; bine graiesti.
    Si nu zic nici ca s-ar impune sa recunoastem ca, dupa (azi-maine) 20 de ani, romanii la care faci apel s-au cam obisnuit cu inversiunile; unse sau neunse. Doar ca un simplu „huo”, am mai spus, nu ajunge. Si daca se ia in seama, si daca se … pune si ii dai pe toti la maidanezi, pula ta, Cristeo, ce pui in loc ?
    Se educa prezentul continuu, 24 din 24 pentru a excela in non-valaore, arivism si oportunism. De aici nu scoti alternative , Adrian
    Din pacate

    Apreciază

  4. Pingback: Cristealizari » Blog Archive » S-a-ncins vasilina, au inceput protestele! (Video)
  5. Mogre

    La urmatoarele alegeri as candida chiar eu. Sloganul aproape l-am gasit, dar oscilez intre 2 variante:
    a. Curve, droguri si alcool (alcoolul e „in ton” cu celelalte)
    b. Curve, droguri si educatie (e socant, induce disonanta)

    Oricum, programul include:
    – legalizarea prostitutiei
    – legalizarea drogurilor usoare
    – scaderea accizelor pe alcool
    – educatie laica
    – taxarea religiei
    – interzicerea drogurilor, alcoolului, tutunului, religiei pentru persoanele sub 18 ani
    – scaderea taxelor si impozitelor
    – educatie superioara predominant privata
    – reducerea la 10% a bugetarilor si informatizarea sistemului
    – eliminarea participarii fortate la orice forma de pensie si asigurare de sanatate (adica daca vrei si esti constient bine, daca nu e treaba ta)

    Cam atat pe moment.

    Apreciază

  6. KodrutZ

    Adrian, esti printre cei care chiar cred ca „noi,” adica „poporul,” l-am fi „dat jos” pe Ceasca? Trist. Analizeaza cu atentie ce vizite a facut tovarasu’ incepind cu septembrie 1989 si o sa te prinzi. Daca nu, inseamna ca ai pus si tu botul.

    Mogre, sint partial de acord cu tine, insa nu si legat de alcool, fiindca si-asa sint destui care se fac ranga, iar chiar daca asigurarile or sa fie optionale, iti vine un bou de-asta in coma la spital, n-are asigurare si singura lui avere e o casa de valoare ca si nula…ce faci? Legat de religie, e frumos ce zici, si eu as face la fel, dar gindeste-te ca la referendum in 2002 doar vreo 20.000 s-au declarat altceva decit cre(s)tini. In tara asta n-o sa poti aplica asa ceva in urmatorii 1.000 de ani.

    Apreciază

  7. Adrian

    @KodrutZ: in nici un caz, doar nu crezi ca am trecut prin viata cu ochii inchisi. Exprimarea „l-am dat jos pe ceausescu” e doar o sintagma folosita retoric.
    Ce vreau eu sa spun este ca exista niste parghii sociale (firave, cum or fi ele…) pe care nu le folosim. Ca, de exemplu, filmarea incidentelor, care iti mai da o sansa, sau actiunile cetatenesti (vezi o lista la http://cristealizari.com/?p=1054). Ar mai fi initiativele legislative, comportamentul in momentul alegerilor… eheeeee!

    Apreciază