Am invins, fratilor, am invins!!!

romanian politician

„Tin sa exprim pe aceasta cale deplina satisfactie ca, in acest moment de expresie politica populara, se vede, din nou, ca partidul nostru este in fruntea optiunilor populare. Schimbarea de ierearhie momentana care a avut loc si care a a dat apa la moara contracandidatilor nostri era pe deplin previzibila, noi o stiam si sociologii o pot explica usor.

Iata cum, in aceste conditii grele pentru tara si in plina criza economica mondiala, electoratul din rRomania s-a exprimat clar in optiunile sale, alegand, iata, decis, partea esicherului politic pe care o reprezentam noi.

Este prea devreme sa spunem cu cine vom face guvernul dar, aflandu-ne pe o pozitie dominanta, vom cere Presedintelui sa numeasca drept Prim ministru pe candidatul nostru.”

_________________________

PLMea!!!

Textului de mai sus puteti sa-i atasati imaginea oricarui reprezentant al vreunuia dintre cele 3 partidele politice mari care se trezeste cu un microfon in gura. Papagalii astia n-au inteles nimic si continua sa incerce sa ne prosteasca.
Rasul p_lii este ca nici macar nu au imaginatie, folosesc toti acelasi sablon, acelasi text repetat „again and again”, universal valabil. Toti au invins!

Poate n-au inteles ca:

-au facut din politica un subiect fie frivol (un meci al procentelor intre mai multi competitori, un fel de Dinamo-Steaua, dar la alt sport) fie un subiect gretos, (care implica mult rahat si mizerii, coruptie, mita, nesimtire). De aici nepasare absenteism si, cel mai important SCADERE DE LEGITIMITATE.

-votantii (cati au fost) au votat PERSOANE si nu partide sau orientari. Afirmatia ca „Romania a ales de dreapta (sau de stanga)” este o gogomanie care jigneste chiar si inteligenta manelistul aflat la un gratar cu mici in curtea blocului.

-atata timp cat diferentele intre primele doua partide sunt de sferturi de procent, e o tampenie sa spui „Noi suntem castigatori”.

-Ce ma scoate din sarite cel mai tare este afirmatia (pe care au facut-o toate cele 3 Mari) ca „Romanii au votat programele noastre”.
Pai, NESIMTITILOR, in conditile in care in campania electorala nu ati fost in stare sa produceti nici o idee in afara de promisiuni populiste (va vom mari pensiile, va vom mari lefurile, vom face autostrazi, vom… PLM), acum vorbiti de PROGRAME ?

Stimati politicieni reprezentanti ai marilor partide: pe care dintre Dvs il mai aud o data ca emite ineptia „Romania a votat programul nostru”, il invit la sediul redactiei unde eu, (care spre deosebire Dvs, ma tin de cuvant) ma voi tine de promisiunea care suna cam asa:

SA LUATI MUIE BA!!!

_____________________________

PS: Daca se aduna prea multi, ma ajuta cineva? Ca am si eu o varsta…

PS2: Stau si ma intreb ca prostu’: Noi, votantii, din toata mascarada asta… am castigat ceva?

  1. Tilica

    Cristeoooo, iar te inhami la treaba grea? O sa se faca coada bai nesanatosule. Noroc ca ma ai pe mine care m-am certat cu proasta aia si acum am ceva „munitie” disponibila.

    Apreciază

  2. Adrian

    @Tilica; Lasa, Tila, ca daca dam de greu, il chem pe Tase. Numa’ sa nu ne lase politicienii fara corzi vocale, ca ei din asta traiesc. =))

    Apreciază

  3. alinutze

    Ei au facut ceva, numai ca n-au inteles ce.
    Asa, fonetic vorbind, e tot din familia lui „am invins”. Numai ca e o mica diferenta semantica….
    Clasa politica actuala mai degraba A INFRANT!

    Apreciază

  4. Pingback: CDinside.ro - Politichia SRL
  5. elenita

    Noi am castigat … respect de sine, desi acu ma intreb si eu ca cetateanul turmentat : „Eu cu cine am votat de fapt?”???!!!

    Apreciază

  6. laura

    Am gasit pe net articolul despre pisicuta bolnava de la petshop. Vreau sa vorbesc cu tine despre asta. Trebuie sa punem capat problemelor din petshopuri. Te rog da-mi o adresa de e-mail. Multumesc!

    Apreciază