Cu ochiul prin blogosfera

Iar sunt in schimbari majore.
Da’ majore foc!
Daca tot s-au strans articole in feedreader si trec prin ele (in sfarsit un moment linistit) ce aflu?

-A fost Internetics, s-au dat premii (ca al noi…)  Marius Sescu se mira de eOK ca a castigat premiul pentru… ORIGINALITATE (?).
Si eu ma mir, tata, si eu ma mir!

-Piticu a fost si el la festivitat,e si-a tras chiar o poza
Manca-ti-as ciumpalacismu’ tau de pitic, te-ai ajuns fr’te, te-ai dat la Banbu!!!
Si ce poza… o sa ajung sa-ti vad poza pe “cocalari”? =)) Orikum, ejti tare shukar bariule!

-La Dece am aflat Cum, si mai ales Cum sa nu: cum sa nu cersesti clickuri. Nu de alta dar daca nu te baneaza AdSense, te privesc cu mila vizitatorii.

-eCompadre zis Costin recidiveaza intr-ale video-ului (Ori Lamaitza il inspira, ori isi face de lucru noptile sa nu se bage in pat 😀 ). De data asta ne prezinta, dupa Aventurile lui RickyMos” Martin un interviu profund si agresiv, cu citate din Tutea si Mircea Eliade, cu consideratii estetice si fizionamice, condimentate cu rasul lui Piticu. Nashpa Piticule, Innocente stie?

Amicu’ Manafu are un amic care si-a luat, probabil de fitza, sa impresioneze un amic, o masina „atat de fitzoasa incat nu are unde merge cu ea in Bucuresti”.
Lasa tata, ca o poti arata in garaj amicilor sa vaza ce cool este!
Da’ nu era mai ieftina una de jucarie? O tineai si pe policioara… te mai jucai cu ea…

-Sorin Tudor tocmai a mai urcat o treapta: dupa trecerea de la blogger la jurnalist, acum a sarit la statutul de scriitor. Si-a lansat cartea. Lume buna, Emil Constantinescu, Ciutacu , am tot asteptat Sorin Oprescu… Fete alese, bre!
He-he, dar asta stiu ca am fost acolo si am transmis LIVE pe NETv.(Aoleo, ce-am facut, l-am dat pe Ciutacu pe teveu la mine, o avea exclusivitate pe Antena pentru televiziune? Sa vezi ce-i face Oligarhu’…!)

-Gramo ma intreaba daca am facut sex aseara.
Tata, aseara nu, ca era nevasta-mea in delegatie. Mai iau si eu o pauza…

-Maretul Latrator Blegoo e iar suparat pe tara lui Dracula (aoleo, blegoooooo-mi-as… )
Lasa-i tata nu le mai sari la beregati!

-Iar pe final, vad ca si Arhi trece prin ce am trecut eu: hostul ii baneaza IP-uri si clase si….plm si nu-si mai poate accesa mustaria.
Asta e, Guvide, avem viata grea noi, astia, celebri!

Hai ca e tarziu, ne vedem la Blog&Roll!!!

  1. Pingback: Politica 2.0.08 - lansare cu peripetii | Sorin Tudor
  2. Blegoo

    Te-ai ajuns, Adriene!…
    Televiziune personala, emisiuni in direct cu grangurii mari…
    Si mai te vaitai ca munca nu plateste!
    (ma rog, tu si meriti, da’ aia nu conteaza) 🙂

    Apreciază