Trolii din politica inalta

-Ca utilizatori de online va sunt cunoscuti lobotomizatii care intra pe bloguri sau forumuri si lasa comentarii violente, cautand samanta de scandal. Se numesc troll-i si comportamentul lor este reflexul nulitatilor de a atrage atentia asupra lor, fie chiar sub forma de oprobiu.
-Ca utilizatori de online va sunt cunoscuti bloggerii (sau mai bine „cacaciosii”) incepatori care se lanseaza in scandaluri prelungite, doar-doar poalele lor puse in cap vor starni interes, audienta si trafic.

Ambele cazuri sunt specifice „zero-baratilor”, in ambele se cerseste atentie.

De ce, dreaq, imi vine asta in minte cand ma uit la politicieni de varf  precum Basescu, Tariceanu, Olteanu, oameni scoliti?
-Doar pentru circul din jurul cresterilor salariale de 50%?
-Doar pentru ca afiseaza un patriotism de opereta?
-Doar pentru ca se bat in declaratii de presa de nivelul unor troli politici?
-Doar pentru ca presedintia si camera deputatilor (cu litera mica) dadeau azi comunicate de presa de genul „eu te somez sa publici legea in Monitorul Oficial”, „da’ eu am trimis-o”, „Ba vezi ca eu n-am primit-o”, „Ba uite ca masina cu hartiile a plecat la ora 18.00!”…

PLM…!
Ca doi pustani corditi care se cred bloggeri doar pentru ca au unde scrie si se asteapta la cotitura ca sa se poata arata cu degetetul.

Politica a ajuns circ ieftin iar argumentele sunt de tipul „ce-mi zici ca tata-i betiv, ce,  ma-ta nu-i curva?”

  1. bogdanic

    Tehnica este clasica. Nimic nou. Latra la luna si se vor gasi alte javre sa urle si ele. Iar pentru neostoita sete a romanilor de circ aceasta este izvorul tamaduirii…

    Apreciază

  2. WhiteWolf

    Uite, pe bune, nu ma gandisem ca si politicianul poate fi incadrat in categoria troll. Dar acum, ca m-ai luminat, lol, nene
    Musai sa adaugam si spammerul puturos 🙂
    Remeber Cosmin Gusa care tipa pe la mare si pe Valea Prahovei ca i se interzice afisajul prin Bucurestiul ala de il impanzise de panouri ?

    Apreciază