Ad-Hoc Cluj, pe NETv (si cateva lucruri despre "Duplex"-ul de ieri)

1- Online-ul clujean a decis ca e timpul sa aiba o adunare ad-hoc, drept urmare o va tine Vineri 17.10.2008 (ADICA AZI!!!) in Le General, la ora 20:00.
NETv va va transmite imagini in exclusivitate in cadrul emisiunii “Duplex” moderata de la Cluj de Lorand R. Minyo.
Trasmisia va incepe in jurul orei 21.00, va fi facuta pe telefonie 3G, va fi foarte informala (oamenii vor doar sa se cunoasca mai bine) si lumea nu va prea raspunde la chat din cauza de pahare multe :D.
Enjoy!

Despre emisiunea de ieri…

Blogatu a sustinut o parte, cea care s-a referit la subiectul fierbinte al zilei: propunerea ca publisherii online (inclusiv bloggerii) sa plateasca orice embed sau link catre un site de videosharing cu muzica.
Blogatu a fost in nota obisnuita, asa cum il stiti, din ce in ce mai bine in video. (Ce facem vinerea viitoare?)

Eu, am avut un interviu in exclusivitate cu Cristi Manafu.

Concluzii? Numa’ achievment-uri (ca sa ma dau cosmopolit) in editia asta:

-Ieri am transmis o… conferinta de presa daca vreti, o lansare la care am fost singura televiziune prezenta: Manafu si-a deschis o „companie de comunicare”, prodigy (the buzz makers). Intrati pe site si aflati totul. NETv mai inscrie o premiera, un coverage live la o lansare de companie.

-Un alt lucru nou a fost deschiderea panoului de chat asaociat sectiunii LIVE de la NETv. Neasteptat de multi spectatori au intrat in legatura cu noi aseara, pe chat, punand intrebari sau, in unele cazuri, dand raspunsuri. La un moment dat (mai inistit) am numarat 34 de useri online, dar nu stiu daca asta a fost cifra maxima atinsa. Va trebui moderat, totusi, acest chat: trolls are everywhere!
Multumesc tuturor celor care au participat si ii mai asteptam.

-Deoarece locul nu permitea multa lume, am venit in echipa minima si am lucrat multitasking, eu ca moderator si regizor de emisie si titraj iar Alinutze ca producator de locatie, operator la camera 2, amandoi, pe rand, moderad chatul. In plus emitand pe un internet „mobile” care facea miscarea sacadata…
Cand s-a terminat, am baut un icetea pe nerasuflate. Dar a iesit (sa-mi traiasca nevasta!)

-Am avut si primul spectator care a intrat video in direct cu noi, fara alte probe sau pregatiri dinainte. Pur si simplu, si-a dat drumul la camera si a cerut permisiunea sa participe. Si a intrat!
Este vorba despre Lorand R. MInyo de la Cluj, cel care va face si transmisia de la Ad-Hoc.
Asa ca, vedeti, va trebuie doar un webcam si intrati la Duplex.

Multumiri tuturor, ne vedem vineri 24 octombrie. („Chipintaci” pentru ora!)
__________________________

Nota personala: ne-am bucurat nespus (si eu si Alinutze) sa ne reintalnim, tocmai la lansarea lui Manafu, cu Carmen Holotescu. Impreuna, toti patru, am lansat la sfarsitul lui 2006 proiectul „Capsula Timpului„. Va mai aduceti aminte? (cei care erati online pe vremea aia) ce vremuri…!

Hei, ce parere aveti de o continuare a proiectului ? (dupa un ciclu electoral, adica in decembrie asta, sa vedem cu ce ne-am ales prin „intrarea in Europa”?)

