Carte si online

A fost o vreme cand cartea ajunsese si la noi „fitza”, nu numai instrument cultural. Imi amintesc de vremurile comuniste cand se facea rost, „pe sub mana”, de „Cel mai iubit dintre pamanteni” si de „Istoria religiilor” a lui Eliade. Nu conta ca notele de subsol se ridicau pana la jumatatea paginii, „Istoria…” lui Eliade era aratata cu mandrie in fiecare biblioteca de potentat (uneori cu paginile netaiate).

De atunci s-au schimbat si regimurile, d-apai gusturile!
Cartea e (din pacate) tot mai mult marginalizata, a decazut de la fitza la anacronic.
Tocmai de aceea am rezonat la initiative precum Schimb de carte, tocmai de aceea va scriu acum despre  
Carti pe Tamada.ro.

E, un portal de carte care vad ca  își dorește să transmită pasiunea cititului și să suprime pretextul lipsei de timp, atat de folosit in ziua de azi. Au vreo 5000 de titluri aparute la mai multe edituri de pe la noi si am dat peste ei afland ca la multe dintre ele au, promotional, reduceri de 20%. Esti un onliner, intri pe site, alegi, faci comanda si cartea iti vine acasa, ceea ce pentru mine, care sunt cu timpul pe sponci, e foarte comod. Ba am avut surpriza sa nu ma coste nimic livrarea, ca pana la sfarsitul lunii, promotional, e gratis.

Pentru cei interesati de fenomenul literar de pe la noi, e si o revista online, „Supra”. Mi-a placut cum se descriu, ca îşi propun „promovarea acelor valori care nu „ies în faţă”, oameni a căror muncă o apreciem, dar care nu sunt „favoriţi” ai cluburilor de fiţe”. 
Bineeeee, daca e „antifitze”, ma bag si eu! 

In rest, va las placerea descoperirii.

