De unde aflarati, frate?

O saptamana am stat departe de net, o saptamana am avut trebi importante de facut, o saptamana n-am stat cu ochii pe ei si, gata, m-au fript:

-una la mana, cateva ZILE (aflu acum din mailurile necitite din inbox) blogul a fost „down”. Aflu ca un test cu iwebtool arata ca nu se putea accesa MySQL. Daca nici hosturile platite nu mai sunt ce erau…

-doi la mana, ma pomenesc ca Youtube mi-a desfiintat contul. Fara comentarIi, fara notificari, fara nimic. Parea o problema de copyright. Degeaba i-am anuntat ca da, am uploadat acolo materiale cu sigla NETv sau ACRISMEDIA, dar eu sunt ACRISMEDTA si eu sunt NETv. Gigantul pare sa nu aiba dureri nici in bimbirica din pricina asta. De acum incolo o sa-l bag in ma-sa si o sa migrez in alta parte.
Marea majoritate a materialelor are backup, dar, din pacate, primele productii nu. Exact alea cu valoare documentara, de pionierat. Stie cineva cum as mai putea recupera ceva de la ei? Ca de raspuns, nu mi-au raspuns bulangii.

Asa ca vin si zic: de unde aflarati, frate, ca o saptamana n-o sa stau cu ochii pe voi?

