BaniPePost

Habar n-am daca sistemul propus de BPP va functiona, (de aia nici n-am sarit din prima) pentru ca tine de prea multi factori.

-Unul este ca, daca bloggeriilor le e usor sa scrie, la capatul celalalt, la cel al vanzarii produsului, este munca enorm de multa. Tine atat de alergatul obisnuit in vanzari cat si de modificarea la cumparatori a unor mentalitati. E un startup care are inertie mare la pornire, cu volum de munca sustinuta impinsa pe mult timp, pana sa apara primele rezultate. Totusi, daca aceasta munca nu se va face romaneste, la minima rezistenta, sunt sanse.
-Doi, este ca vinzi bloguri ca vector publicitar unor oameni care (inca) nu sunt convinsi de eficacitaea lui. Partea buna este ca… „inca”. Pentru ca au mai aparut campanii pe bloguri, au mai fost initiative iar, la modul relativ, bugetele tind sa creasca.
-Trei, este ca, asa cum arata cineva, sistemul BPP e cam fumat la „ceilalti”, in Lumea Civilizata. Partea buna e ca daca ei, acum, zboara, noi, acum, abia descoperim roata. Deci nu l-am fumat inca…
-Da, intermediarul adauga costuri dar, da, intermediarul (bine organizat) economiseste timp.
-Da, bloggerul e greur de tinut in frau dar da, odata cu cresterea sumelor vehiculate va trebui (si va reusi) sa gandeasca mai mult inainte sa scrie orice tampenie.
-Da, bloggerii sunt mai necenzurati la limbaj, dar asta e oricand de preferat limbajului de lemn inchistat in mintea PR-ului clasic.
-Da, s-ar putea ca „Traficantii” sa nu fie interesatiI, dar se poate face treaba si cu Long Tail.
-Si, in ultima instanta, foamea e mare, nu?

Anunțuri

  1. CDinside

    Cam da, mi-am facut si eu cont dar ma enerveaza ca trebuie neaparat sa scriu un articol despre ei… ci oameni, eu le fac publicitate acuma la inceput cand ei au mai mare nevoie dar mie serviciul mi se intoarce poate niciodata.

    Apreciază

  2. Adrian

    Asta m-a enervat si pe mine in primul moment (ba chiar si acum): iar trebuie sa platesc inainte ca la… cinematograf?

    Apreciază