Sunt ciumec!!!

Depasesc Trabantul care doarme la bordura pe urma ma bag pe lateral si depasesc toata coloana care asteapta la stop. Ajung in fata, ma uit la stanga si la dreapta si… traversez intersectia. Dincolo drumul e liber ca inca nu s-a pus verde. Acelerez. Vine din spate un descreierat cu un gipan care o calca la blana.
„Du-te niebunule!”
Sus, la Ateneu, toata coloana de masini o ia la dreapta, ca asa e nebunia cu sensurile unice prin centru.Tu ai treaba la stanga, ei te obliga la dreapta. Si n-ai ce face…
Da eu, mai smecher, o iau drept inainte.
Ei, stiti voi, e acolo un sens interzis…!

Bag goneta, na, sa moara de invidie eCostica!!!

O baba se sperie de mine cand trec prea aproape. Treaba ei, nu a mea! O sa se obisnuiasca cu astia ca noi!
Ei, PLM, aici e ditamai intersectia, stai la stop de iti expira buletinul. Ia sa o iau peste trecerea de pietoni!
Ha, ce misto!
Iar acum, o iau pe trotuar de se sperie adormitii cand ma vad trecand.
Vantul imi bate prin par si ma simt ca un zeu…
Am ajuns in fata casei. Parchez,  pun antifurtul si o iau spre intrare…

Nnnntzzz, nu tine!!!

Ma intorc, iau biciceta in carca si o bag pe hol

__________________________________________

Cum am ajuns la bicicleta, vedeti aici si, mai ales, AICI. Si voi mai scrie.

Acu, priviti si voi pozele:
Vi se pare ca trecerea anilor a diminuat cu ceva placerea pedalatului?

  1. artistu

    Ahhh ce dor mi-ai facut tu de Mitza mea pe care mi-au sutit-o niste tigani de la Piata Crangasi. Insa din octombrie promit sa revin din nou pe doua roti si sper sa fie la fel de interesante exprientele! 😉
    P.S. Cui ai pasat leapsa? Daca tot ai amintit de eCostica ce ar fi sa i-o dai lui, ca ar fi tare funny sa il vezi pe ditai motociclistul trecut la bicicleta! 😀

    Apreciază

  2. tilica

    Criste00 (vezi ca am scris cu „doua roti”? Daca erai pe TRIcicleta strigam „Criste000”!!!)
    Ai dat in mintea copiilor, frate?

    Apreciază

  3. Adrian

    @artistule, te bagi sa preiei leapsa?

    @tilica: si zi asa… cu „d00” roti? De fapt ai dreptate ca aia cu patru roti pe care o am se scrie cu „0000” (intrepatrunse)!!! =))

    Apreciază

  4. Pingback: MaiMultVerde » Blog Archive » Ce mai fac bicicletele de la Cicloteque?
  5. Pingback: Artistu zice… » Blog Archive » Sunt biciclist si-mi place asa!!!
  6. artistu

    Semn… cam tarziu recunosc, dar uite ca l-am dat! Spor la pedalat!
    P.S. Raspunde-mi pe mail manea.andre [at] gmail.com, ca sunt in alergari!
    😉

    Apreciază

  7. Pingback: Feeder » Experiment: biciclist in Bucuresti