Sunt bulversat…

1-agentia prin care am plecat in Tenerife mi-a rezolvat toate problemele, mi-a raspuns la toate intrebarile, cand n-a stiut a intrebat si mi-a trimis raspunsul, nu mi-au pierdut timpul, rapid si eficient.

2-cum incerc sa vand un apartament, o agentie m-a cautat, nu a pus intrebari despre aspecte deja scrise in anunt (semn ca l-au citit macar), au sincronizat prin telefoane succesive agendele noastre, a mea si a clientului, au sosit la usa la minutul stabilit, nu s-au intins la vorba si povesti, rapid si eficient.

3-la varsta mea matusalemica m-am dus la un contol al vederii. Programare „la si patruzeci”. Ca sa fiu sigur, la „si trei’s’cinci” eram acolo, i-am incurcat putin dar nu au aratat-o, in cele 5 minute am apucat sa fac niste investigatii preliminare, exact la „si patruzeci” pacientul dinaintea mea a iesit si doctora m-a invitat inauntru. Rapid si eficient.

Bai tata, unde am aterizat?

  1. CDinside

    Probabil tot in Romania, dar pentru a fi sigur de asta vezi si tu ce scrie pe un GPS. Probabil ai nimerit cel 1% care merge cum trebuie in tara asta de … caca.

    Apreciază