Hai sa ne dam pe video!!!

Cand tiparul a devenit ieftin si accesibil, toti incercau sa devina scriitori.
Cand electronicele muzicale au devenit accesibile, toti au incercat sa devina muzicieni.
Acu au ajuns accesibile camerele video. Si ce credeti…? Toata lume se da pe video

Dezvoltarea broadbandului, ieftinatatea camerelor video (din telefoane, webcamuri sau amator), Youtube si videosharingul au facut ca oricine sa se creada un Spielberg in devenire. Fenomenul a atins la noi un varf anul trecut cand cu Trilulilu si cu televiziumile pe net.
(Ce s-a intamplat si care ar fi directia pe viitor, vorbim altadata) Pana una-alta, concluzia:

Camera video fascineaza (me included). Multi si-au luat webcamuri.
Hai sa le dam de lucru!

[Am incarcat un plugin pe care il stiam de ceva vreme si acum puteti aparea pe video aici. Mergeti la comentarii si apasati butonul]

Puteti spune orice, de la o „proba de microfon” pana la o cugetare adanca. Un comentariu, o injuratura, o lozinca, un banc, o nedreptate, numele celui pe care aveti boala, numele celei pe care o iubiti… plm, ORICE.
Avem si o regula: nu exista reguli (numa nu ma bagati in belea cu „incitare la violenta, rasism etc”)

Pentru inceput nu vreau decat sa aflu cati pasionati de video ne putem strange. Asa incat mai anuntati si pe altii daca ii stiti pasionati.

Cand ne-om strange mai multi, va spun si ce idei am. Pana atunci, incep eu: [apasati pe Play la primul comment]

  1. tilica

    Cristeo, te’n kilu’ meu cu ideile tale tampite!!! De 10 minute ma chinui sa imi instalez webcamu ca statea degeaba de cateva luni.

    Apreciază

  2. Adrian

    @Ciprian
    Sigur ca am auzit de seesmic. Am si cont acolo de o vreme. Dar…
    Ai mai intrat pe-acolo? Cati romani activi ai vazut, ca in afara de Florin Grozea… e liniste. Au dat toti navala cand cu Cirip-Cirip si apoi au uitat toti.
    Ce vreau eu este o comunitate activa pentru care am planuri si idei.
    Numa’ sa apara oamenii…!

    Apreciază

  3. Adrian

    @imo: da, am vazut, v-am vazut si concurenta din Bucuresti,(a trebuit, am si eu un apartament de vanzare :)) )
    PS puteati baga si voi un comment video

    Apreciază