Tenerifeanu si Trupele Antitero

Tocmai ma intorsesem de la filmat de rechini (O sa fie gata si filmuletul maine, ca montez mai greu aici) si vorbeam cu noii mei amici de aici despre televiziune. (Ne-am cunoscut eu cautand parteneri pentru televiziunea online NETv, etc). M-au intrebat despre TV-ul clasic de la noi asa ca am intrat pe net si, deoarece Antena1 e mai la inceputul catalogului in directorul de televiziuni, am dat pe ei.
Ce credeti ca am aflat ca s-a intamplat major in Romania? Cu ce stire spectaculoasa credeti ca i-am regalat?
In capul video se spunea ca trupele speciale, printr-o actiune perfect coordonata care a fost si filmata, au reusit sa aresteze un infractor periculos, recidivist cu vechi state de plata.
Gata, zic, sa vedeti aici chestie, mascati, actiune, criminali, asalt, plm…
Ei bine, doi speriati in negru au sarit gardul (desi poarta era descuiata!!!), au spart usa cu berbecele (din prima, fara sa someze sa deschida? intrebau spaniolii, asa e legea la voi?) si au incatusat un tip care nu s-a opus de loc.
Comentariul (noroc ca spaniolii nu intelegeau prea bine) era halucinant: ofiterii se asteptau ca, asa cum reiesea din informatiile lor, periculosul sa se retraga intr-un bunkar in casa (imaginile aratau o casa batraneasca din pamant!!! Unde dreaq sa fie bunkarul? Que bunker-que bunker? intrebau amicii. Ce sa le raspunzi?) iar bomboana pe coliva era ca „marele criminal periculos” furase SASE SACI CU MERE. (Seis que? ma intrebau ei, sase ce? Ei, zic eu, sase genti cu bani, phuttuy in freza ca mint pentru ei…!).
Deja cedasem nervos la final, cand am auzit concluzia: „Inca o misiune dificila incheiata cu succes de brigada…”

De ce a trebuit sa intru iar pe net sa urmaresc o televiziune din Romania? Nu-mi era mie bine fara?

