Tenerifeanul si nuca de cocos

-Bai tata, daca e vorba de insula vulcanica, de plaja de nisip fin si de palmieri, nu se putea, bineinteles, sa lipseasca o NUCA DE COCOS.

O stiam si eu drept chestia aia razuita de deasupra prajiturilor, dar aici am vazut si eu cum se sparge cu lovituri sanatoase, lovindu-o lateral cu varful tare ca fierul al unei alte nuci. Dupa toate astea se ia nuca sparta si se bea sucul de cocos. E un lichid cu gust dulceag, placut si, intr-un fel, racoritor. Pe urma se ia nuca sparta si, cu ajutorul unui cutit se desface miezul de pe interiorul nucii. E o operatie pentru care trebuie indemanare, ca nu cumva sa lasi degetutul in interior. Gustul il stiti si voi, e gustul prajiturilor cu cocos. Aici insa nu e miez ras ci bucata mare care, acolo unde e lipirta de coaja nucii, are un fel de pielita precum cea care inveleste miezul de nuca de-a noastra, romaneasca. La inceput am evitat pielita incercand sa musc „de-a latul”. Evident ca abia am reusit. Dar, cand am muscat de-a lungul fibrei si am prins si pielita, totul a devenit simplu.
In curand si filmul.

-Moaahma ce mui mi-am luat cand am vorbit cu ghida si i-am spus ca m-am scufundat la dig. Ca una, ca alta, ca e periculos, ca nu se face nesupravegheat, ca e periculos…
Pana la urma m-am lamurit, pot organiza ei o chestie similara, asa ca sa vedem ce filmari fac cu ei…

-Apusurile de soare (aici soarele apune in mare, invers decat la noi) sunt superbe. Iaca mostra (daca dati un click, se vede si mai bine):

  1. Fata Morgana

    Apusurile sant la fel pretutindeni… Soarele apune totdeauna IN mare si rasare totdeauna DIN mare… Nimic nu este invers… Nu e cu nimic mai prejos decat la noi… De cand nu ai mai vazut un apus in Romania ?

    Apreciază