Tenerifeanul si valul de flux

Va mai aduceti aminte de lectiile de geografie din scoala (aia dintere voi care nu s-au dus la scoala sa bea cerneala din calimara)?
Dar de lectia despre flux si refux mai stiti? Aia cu vine apa-pleaca apa? Aia cu creste nivelul apei-scade nivelul apei?
Eu o mai tin minte pentru ca Tase, pe care-l stiu de mic, a dat din cap neincrezator „Nu-i asa to’asa’, ca am fost eu la mare si am stat toata ziua pe plaja si nu a venit apa mai aproape de cearceaf ca zicea tata dupa ce se cherchelise cu bere pe mal ca daca ar veni marea mai aproape s-ar pisa si el direct in ea si n-ar mai trebui sa sape un sant ala micu, adica eu…”.
Ma rog, sa nu pierdem din vedere subiectul!

Ei bine, fratilor, mi-am asezat si eu aici lucrurile in prima zi mai aproape de apa, sa nu ma perpelesc la degetute mergand pana la apa, ca e nisipul tare fierbinte. e la o vreme nu intelegeam noi de ce pleaca vecinii cu cearceaf cu tot. Da’ fiind noi in lina de miere, nici ca ne pasa, ba era chiar mai bine ca aveam si  noi mai multa intimitate. Si, dupa ce am intrat noi in apa si ne-am zbenguit o vreme cam indelungata, am dat sa iesim la prosoapele noastre.
…prosoapele noastre…
…prosoapele noastre?

Fratilor, aici fluxul cand vine, chiar vine.
Le-am stors si le-am pus la uscat.

PS
Maine vine o serie noua de turisti. Poate filmez si eu vreo cativa luati de ape

  1. Adrian

    Dheo, nu ma refer la imagini de genul tzunami ci doar la „staisitucaomullasoare si vinevalulsiteudapelaciorapei”.
    Sau „iesi din apa dintr-un suflet si prosopelul… sufletu”

    Apreciază