Sinucigasul (imagini in exclusivitate)

Un tip s-a aruncat de la etajul sapte:

Sinucigasul
Vezi mai multe video din Incredibil »
(linkul de Youtube este AICI)

Si repet:

Spuneti-mi si mie un motiv pentru care ati fi in stare sa va aruncati de la etaj.

  1. tilica

    Dut-te, baaai, Cristeo, e gropaznic!
    Ca sa-ti raspund: nu m-as arunca, nu e o solutie, numai lasii se arunca.
    Si emoizii cu paru-n ochi!

    Apreciază

  2. Loretta

    Sa nu facem acuzatii nefondate! Oamenii pot ajunge in situatii in care sa li se para ca moartea este singura cale de a scapa de presiunile fizice sau psihice. Sa o priveasca ca pe o eliberare, ca pe o evadare dintr-o lume care nu ii intelege si care nu vrea sa-i primeasca. E groaznic sa nu te vrea nimeni si sa nu ai nici un ajutor de nicaieri. Iar remarca cu Emo a fost total nejustificata.

    Apreciază

  3. mario

    ba o mas arunk dak mar parasi IUBITA mea. E cea mai tare si mai plina de arfe moare alelante de ce tare e ia!!!!!

    Apreciază

  4. Fata Morgana

    Subscriu comentariului Lorettei. „E groaznic sa nu te vrea nimeni si sa nu ai nici un ajutor”, si, as mai spune eu, nici o speranta, de nicaieri.Daca ai trait vreodata aceasta stare, ai putea intelege…Numai ca nu este suficient…Lucrurile trebuie sa atinga o intensitate patologica pt. a te putea arunca in gol…E nevoie si de ceva curaj, de putina nebunie – la propriu…Nu, nu m-as arunca de la etajul sapte, dar am trait si eu disperarea de a nu fi dorita, iubita, de a ma simti inselata de toata lumea…Din fericire, am gasit intotdeauna puterea de a trece peste ea…

    Apreciază