Video-catavenceala

Daca tot ne-am asumat rolul de pricinosi in ale video-ului romanesc hai sa va arat si ceva interesant de-al Catavencilor . E vorba despre filmuletul „Experimentul Cersetorul”, un plus daca il comparam cu celelalte „productii video” care populeaza internetul.

In primul rand beneficiaza de o idee , ceea ce majoritatii celorlaltor tentative de video le lipseste cu desavarsire. In plus, nu numai ca exista, dar ideea mai e si excelenta: sa ne prefacem cersetori si sa filmam ce se petrece. Haioasa e perioada de pregatire in care o vezi pe Simona Tache in fata oglinzii „invinetindu-si” ochii cu fard, perioada care creeaza un nivel ridicat de asteptare.

Pentru ca media IQ-lui prin redactia lor e sus si ii bate pe piept, o sa las osanalele si o sa le spun mai ales ceea ce nu mi-a placut, (ca nu-mi stiu numarul la masina sa mi-o faca cu cuiul)
Una ar fi ca e prea lung fata de ce contine, adica 5 minute dintre care in 3 mi-o arata pe Simona stand.
La propriu.
Pe net 3 minute inseamna mult, inseamna perioada optima in care trebuie sa enunti ideea, sa o dezvolti,sa o aduci la apogeu si sa mai plesnesti si poanta de final. Or aici, dupa un minut jumate in care vezi punerea in scena, machiajul si pancarta, celelalte trei in care vezi (doar daca esti foarte atent) cum primeste de doua ori bani, (restul timpului stand,efectiv) te cam pierde.
Filmul singur parca nu spune tot si e doar o completare a articolului scris, o.. „hai sa o si filmam p-Asta ca a doaua oara nu mai aface Nebuna asa ceva„. Pare facut mai mult… in gluma. Nu strica mai multa incredere!
Ca se filmeaza „rough”, cu cadre miscate, nu e nici o problema, nimeni nu se mai formalizeaza pe net, regulile se schimba. De montat s-a montat, dar minimal de tot, sa nu strice atmosfera. Ah, iar coloana sonora „e de acolo”. Luati de priviti!

Concluzia generala e ca sare peste media productiilor autohtone DAR, venind de la niste oameni cultivati, oameni dintr-un trust media, oameni de la un „dot-ro”, oameni care stiu ce inseamna „glorie si televiziune” (nu-i asa Simona?) am pretentia la si mai mult.
Ca e de unde!
__________________
PS, mi-ar fi placut sa aud dialogurile intre „cersetoare” si cei „agatati”. Cele trei minute ar fi avut mai mult miez si ceva umor involuntar.
Daca e o problema, data viitoare vin eu cu lavalierele cu emitator.
Gratis (ca sa elimin orice dubiu)
De dragul de a vedea o idee excelenta realizata ca la carte.

  1. Pingback: Cristealizari » Blog Archive » Video review: InternetBuzz (Trilulilu) - avem masini da n-avem nemti