Videostaruri sau "Zei online"

Asa cum pentru film si tv exista „stea de cinema” si „vedeta de televiziune”, tot asa exista si videostaruri, sau „zei online”

Au milioane de hituri pe cate un filmulet. Figura lor sau intamplarile prin care trec sunt celebre in internet. La vedera multora v-ati gandit: „cum de nu mi-a venit mie ideea asta?”. Acum le stiti poanta filmuletului, intamplarea , ghinionul, ezitarea din momentul culminant, ideea, culoarea tricoului sau ticurile faciale…
Un singur lucru nu stiti. CINE SUNT EI

Ii stiti ca pe „ala, bre, care a facut filmuletul ala misto… cu el cand apare pe fundal si aia… nu, ma, asta e altul… hai ma ca il stii… si cu aia doi care… am murit de ras cand i-am vazut… nu, bre, nu ala, ala e cu o tipa… ce o mai frecam atata, stai asa ca-ti trimit linkul

Iar eu, ca un impatimit de video, ca posesor de mediablog® si evanghelizator al sosirii erei video, mi-ar face placere ca, din cand in cand, sa vi-i prezint pe „Zeii online”, pe marile vedete ale videoului online, pe videostaruri.

De aceea incep ciclul de articole sub categoria „Videostaruri„, ca va putea fi accesata cu un singur click pe un buton in dreapta.

Asta a fost preambulul, urmeaza imediat si primul articol.

Un comentariu