Despre datul cu tesla-n ousoare

Parlamentarii vor da cu votul daca vor permite ca unii dintre ai lor sa poate fi urmariti penal.
Rezultatul vi-l spun eu de pe acuma: NU!!!

Nu-si vor da singuri cu tesla in outze, pentru simplul fapt ca oricand i se poate intampla oricaruia dintre ei. Frica fata de pierderea ciolanului si fata de posibilitatea de a fi trasi la raspundere pentru toate magariile, porcariile si abuzurile ii va reuni pe toti in jurul aceleiasi idei: NU NE VINDEM IMUNITATEA!!!

Acum doi ani a fost la fel cand cu Adrian Nastase in cazul Zambaccian: Parlamentul a spus NU.
Atunci a avut loc o reactie a publicului, blogurile si comentariile pe forumuri stand marturie.

Astazi, doi ani mai tarziu, dupa o campanie de alegeri care a aratat cat de nepasatori au devenit romanii, nu cred ca se va mai sesiza nimeni.

Caldura mare, monser.
_____________________________

LE, a doua zi: Am avut dreptate! (Mdeah, ca era si greu de intuit cu astia…)

  1. Pingback: Reinventing Online Media | Blogu' lu' Gogu
  2. Pingback: RadioLynx - Padurea Nebuna » Blog Archive » Pacatul Capital
  3. Dragos Dinca

    Mie mi-a placut Mitrea. Facea pe victima ca Parlamentul il tine in suspans.
    L-am vazut la tv si pe Madalin Voicu ce explica cat de lung e drumul de la comisie la plen si cum nu a reusit el sa ajunga la vot desi isi dorea cu ardoare. Cred ca nici fetita mea nu l-a crezut.
    Da pe caldura asta mai conteaza ceva?

    Apreciază

  4. Adrian

    Dragos, e vina politicienilor (voastra? nici nu stiu cum sa zic) ca votantii de maine nu mai cred nimic inca de azi.
    Da’ sincer, nu vad solutia.

    Apreciază