Naked

Oameni buni, fiti atenti ce tricouri luati de pe la solduri ca sa trimiteti apoi in tara „sa aiba si tataie ce purta prin casa”.
Azi dimineata, iesit in pantaloni scurti si un tricou sa iau niste cascaval, am stat la coada (muscandu-mi mainile ca nu am camera cu mine sau macar telefonul) alaturi de un batranel. Am intrat cu el in vorba caci era un fel de coada. Avea vreo 65 de ani, (doar) doi dinti in gura, si era mandru de baiatul sau plecat in „cele americi” de vreo 15 ani. Mai primea din cand in cand din State cate un colet cu „adidasi” Snickers, cu sepci cu Chicago Bulls sau tricouri imprimate.
Sapca de hip-hoper o purta cam „chefereste” ca fusese impiegat la CFR, ghetele sport se potriveau cu trupul lui slabanog ca nuca in perete, dar mi-a raspuns mandru ca tricoul era „de la baiat”.
L-am lasat in fata, a platit, s-a indreptat spre iesire, iar eu am admirat pentru ultima data inscriptia de pe tricou:

I LOOK BETTER NAKED

