Cum l-am injurat la telefon pe Blaga (pe bune!)

Sedeam si depanam la un program cu liniile de cod jucandu-mi in fata caci lucram de vreo doua ore. Undeva nu se inchidea o bucla sau era un spatiu in plus (sau in minus)… ” ia-le pe bucati si verifica… PLM… asta nu e… asta e corecta… aici se inchide bucla mare dar mai e una si mai mare sa nu uit…”

Alina ma mai intreba din cand in cand pe unde mai e un act, o copie de certificat, o adeverinta… d-astea ca inainte sa-ti depui actele le primarie. Experienta m-a invatat ca in asemenea momente trebuie sa fi foarte atent daca vrei mancare calda…

Laptopul tocmai reinstala sistemul de operare si, din cand in cand, mai aruncam un ochi si mai atinteam o juma de ureche la piuiturile lui sa dau un Yes sau un No in functie de setarile pe care le stabilisem…

Pixul cu care notam pe listingul programului incepuse sa nu mai scrie si tocmai ii schimbam rezerva, incercand in acelasi timp sa nu pierd sirul ideilor…

Atunci a sunat telefonul

-Alo, zic eu, cu telefonul la ureche si scapand capacul pixului care, impins de arc, a zburat cat colo. Vezi in dosarul mare cu acte originale, Scumpo.
-Domnul Blaga doreste sa va vorbeasca personal…(incepe o voce feminina, probabil o secretara care-mi facea legatura)
-Mneah, zic eu cu un sfert de atentie, nu cred ca am schimbat numere de telefon cu ‘mnealui (si apas un Yes pe laptop cand de fapt trebuia sa apas NO. Phuttuy, o sa reconfigurez dupa, iar pierd timp!!!)
-… programul pe care se va baza odata ajuns primar…
-Tilica, lasa-ma dreaq in pace ca nu-mi vad capul de treaba.( Deja nu mai stiu cate bucle erau deschise, tre s-o iau de la inceput, sunt obosit si nervos…)
-Daca doriti sa vobiti cu dl Blaga apasati tasta 1. (Simt ca explodez, laptopul s-a blocat, am pierdut socoteala buclelor deschise in program, Alina n-a gasit certificatul desi trebuia sa fie acolo…)
-Nu vreau sa vorbesc cu candidatul Blaga!!!!!
Moment in care aud in telefon vocea candidatului la primaria capitalei care zice ceva gen „Stimate locuitor al Bucurestiului”. Atunci abia am explodat:

NEA BLAGA, STII CEVA? DU-TE-N PI**DA MA-TII!!!
_________________________________________
Stimate politician, acum m-am calmat. Imi pare rau ca v-am injurat. De fapt, n-aveti nici o vina directa. Singurul lucru imputabil e ca v-ati inconjurat ori de dobitoci, ori de profitori.
Un telefon dat de-a-n zdrulea, la o ora nepotrivita, unei persoane necunoscute, pentru a o convinge sa asculte minute in sir un mesaj inregistrat care pretinde ca este o convorbire in direct intre alegator si ales este o jignire imensa. Este o sfidare la adresa inteligentei mele pe care o credeti minimala. Ma credeti un idiot care rade de cate ori vede lucind o bila de sticla.
Sau, daca asta nu va intereseaza, este o actiune in stare sa va piarda voturi: plictisit, enervat si, mai ales jignit, am hotarat SA NU VA VOTEZ. (Desi cu 5 minute inainte „erati in carti”)

De-aia zic: omul are v-a convins sa aprobati tampenia asta, ori a crezut ca merge, si atunci e dobitoc, ori este proprietarul aparaturii de telefonie automata si atunci e un profitor.

Oricum, votul meu l-ati pierdut

  1. Tilica

    Si eu am primit si am injurat.
    Bravo Cristeo, l-ai facut pe maimutzoi. Ce sa-i fac daca se apuca de chestii enervante. In locul tau ii trimiteam si un mail.
    E fraier, frate, ca pune botul la sa ceva, a pierdut voturi multe.
    Si pe al meu.

    Apreciază

  2. incognito

    Am primit sdi eu un telefon similar si lucrul acesta m-a iritat foarte tare. din cauza asta nici nu m-am mai dus sa-l votez, chiar daca nu vreau sa iasa Oprescu. Decat un telefonist care ma deranjeaza folosind date pe care nu ar fi trebuit sa le stie (nr. telefon)si sa ma ia de prost cu o convorbire inregistrata ca si cum ar fi reala… mai bine intamplase ce s-o intampla

    Apreciază

  3. Adrian

    Aflu despre din ce in ce mai multa lume enervata de campania asta. Se pare ca a avut un efect total invers.
    Daca nu cumva a fost pusa la cale de „concurenta” (desi asta ar insemna un „rafinament” rar in manipularea media) Blaga si-a dat rau la gioale cu telefoanele astea!

    Apreciază

  4. carmen

    situatia este exploziva la sectoare! sunt doar cateva sute de voturi distanta intre candidati! deci orice vot poate face diferenta! votul unui blogger poate face o mare diferenta!

    Apreciază