un nou Cernobal?

Nu sunt panicard din fire dar de cateva zile ma simt ciudat. Nu am niciun pic de energie, parca sunt batut in cap cu leuca („parca?”- stiu ca asta vei spune, Tilica) trag de mine pentru cea mai simpla actiune care trebuie facuta.
Nu e lene, nu e dor de concediu.
Am pus-o si pe baza meteodependentei, si pe baza caldurii,si pe baza… pana mea!
Azi am tot umblat prin oras si am remarcat cu stupoare ca, la fiecare 5 minute, eram depasit in trafic de cate o ambulanta cu sirenele la maximum. Au fost vreo 8 si nu mergeau toate in aceeasi directie. Am verificat, nu era nici un accident colectiv de munca pe la vreo fabrica de butelii ( sadic, nu?)
Spookie!
Deci nu numai eu ma resimt. E ceva!

Acuma, nu vreau sa va dau idei, da’ cam asa m-am simtit, din cate imi aduc aminte, cand cu Cernobalul… (???)

Ati avut si voi asemenea stari zilele astea?

  1. Antoaneta

    Am scris si eu despre asta, asa este, mi s-a parut foarte ciudat, mai ales cand au anuntat ca era sa se petreaca o catastofa nucleara la o centrala dar „totul este sub control” si nu s-au produs scurgeri de radiatii.

    Apreciază

  2. InNgEnNiUs

    da bine mah acuma speriene si cu bombe atomice si cu scurgeri de gaze si cu teoria conspiratiei ca statul a dat cu bomba si acum ne ascunde adevarul in timp ce ei stau in adaposturi subterant cu conditii de viata atent monitorizate.
    antoneta, unde ai scris fata chestia aia sau ti-e frica sa nu te prinda FBIul?

    Apreciază

  3. Groparu

    Sa fie florurile din pasta de dinti?

    Va zic io ce ce.

    Cand ati papat ultima data rosii de gradina cu marar, pastrama de porc si urda de Sibiu? Ca io asara am papat. Si dupa aseara imi venea sa rastorn muntii din loc, da’ m-am gandit un pic si am zis ca e pacat sa ii mut intr-o tzara mai normala, acolo unde le e locu’, ca se apuca aia sa faca autostrazi pana in vard.

    Apreciază

  4. dheo

    daca va uitati la meteo, o sa vedeti ca se anunta ploi si furtuni
    presiunea atmosferica e cea care face ravajii! cunosc fenomenul

    Apreciază

  5. Adrian

    Gropare, ma pui pe ganduri si imi aducu aminte de o mai veche idee de post: unde dreaq sunt rosiile cu gust de rosii si urda cu gust de urda?

    Apreciază