Despre Lumina Invierii…

Reactii, frate, la postul de ieri, am fost nevoit sa opresc commenturile.

Ca, adica, ce am eu cu mersul la anumite schituri, ca ce, ma cred mai destept, si ce, nu au voie oamenii deosebiti sa-si rezerve niste locatii deosebite? Trebuie sa-si frece coatele cu toti manelarii nespalati?

Nu, frate, n-am nici o treaba, puteti incerca sa institui un apartheid confesional, daca doriti, dar nu incercati sa ma faceti prozelit. Lasati-ma in pace cu mirarile alea din varful buzelor „vaaai, te amesteci cu plebea…!”
E treaba mea unde intru pe chat cu „God allmighty” si, mai ales, nu TREBUIE sa folosesc doar „Messenger varianta de lux”.

Va spun si voua ce le-am spus, pe rand, tuturor prietenilor mey gay (cu care m-am inteles excelent dintotdeauna) :
Ce hotarati sa faceti voi, este treaba voastra, sunteti stapanii propriilor voastre vieti. Nu va respect mai putin pentru asta. Dar daca, incercand sa ma convetriti si pe mine, imi puneti o mana pe buci, v-o rup!

