Roblogfest 2008

Imi place la Novac ca e incapatanat. Intr-un domeniu in care ceea ce azi e noutate maine e „old news” e mare nevoie de traditii. Iar el, cum-necum, cu Roblogfestul lui a ajuns la a treia editie si se pare ca ii merge din ce in ce mai bine. (Aici ma enerveaza profund, eu voi ajunge la a treia editie a Christmas Blog Party abia la sfarsitul anului, spre Craciun)

Revenind, imi place „jalonul” asta care ne obliga, de la an la an, sa vedem ce am mai realizat:

La nivel de blogosfera, vom vedea maine la festivitatea de premiere cat am crescut ca breasla.
La nivel personal, sunt multumit:
-in decembrie 2006, la primul Blogparty, realizam, impreuna cu Alina, Piticu si Netboy, primul material video romanesc dedicat unei manifestari a blogosferei. (incepeam sa creem „content”)
-in 2007, la Roblogfest (bine ilustrat pe acest blog cu materiale video) luam primul interviu de blogger lui Visurat, marele castigator de atunci.
-2008, deja am ACRIS MEDIA PRODUCTION
Hei, daca stau bine sa ma gandesc, Roblogfest 2008 ar merita o alta premiera, nu?
________________________

Pana atunci, sa ne reamintim cum a fost anul trecut:

Un comentariu

  1. sorin

    La acest eveniment n-am fost, fiind novice. Sper sa pot ajunge la cea din decembrie. Macar asa sa fim si noi mai uniti. Sper ca pana in decembrie sa mai avem parte de intalniri intre blogari.

    Apreciază