Mi-am gresit vocatia:

VREAU SA MA FAC „ROACHER”

M-am saturat sa fiu lasat pe dinafara cluburilor de fite, sa ma simt ca si cum as trage targa pe uscat, ce PLM viata asta nu merge chiar asa cum as vrea eu!

Kilu’ meu, mi-am gresit vocatia!

Eheeei… dac’ar fi dupa mine…

Io… as vrea o vila imensa… si sa joc intr-o telenovela… si o baie in care sa pot bate turca… cu o cada imensa in care sa incap cu inca zece tovarasi… si un credit card fara limita de suma… si un avion particular cu dormitor separat… in care sa dau si eu la fofoloanca la 10.000 de m altitudine, cum am vazut eu in filme… vreau un autocar de turneu plin cu chitari la care au cantat vedete… vreau si eu, in PLM o stea pe Hollywood Boulevard, poa’ sa fie undeva intre al lu’ Cher si a lu’ James Dean… PLM, vreau si eu o viata de noroc, bunastare si celebritate, la nevoie chiar ma tund si imi schimb numele.

Pai da, toti vrem sa ajungem “roackeri-vedete”, sa locuim in Baneasa, sa conducem vreo cinzeci de masini… cu gagici garla si cu prafuri la indemana… si sa ramanem supli (ca tot nu mai avem timp de mancare)… sa batem cele mai tari cluburi, sa ne frecam coatele cu toate mondenele, fotbalistii, beizadelele de stabi si sa fim vanati de tot pizdetul de lux, blonde decolorate care au pozat o data in Playboy si au ajuns vedete, care si-ar pune curul la bataie in orice fel numa’ sa se capatuiasca…

Hei, vreau sa ajung un Rockstar!

As vrea sa fiu faimos ca un Elvis fara ciucuiri si zorzoane, sa angajez vreo opt badiguarzi, d-ai de le place sa bata mitocani… sa semnez doua autografe si sa mananc pe gratis…

Vreau sa-mi imbrac curu’ dupa ultima moda, sa am cheia de la Playboy Mansion si sa-mi trag gagica de se dezbraca prin reviste si sa mi se rupa ca imi toaca banii intr-o veselie…

Vreau sa ma targ in camerele de sus ale cluburilor de fite impreuna cu toti bastanii momentului, acolo iti dau tot ce vrei (daca ma intelegi, toti au cate un dealer care le asteapta telefonul)

Ca sa nu mai zic ca as face numai cantece care sa socheze CNA-ul, mi-as tine iarba in tabachera de argint si alcalinele in cutiute de bomboane… as pune tot felul de foste glorii sa-mi scrie cantecele la care le-as repeta playback-ul in fiecare seara sa nu ma fac de ras…

Hei, vreau sa ma a fac un rockstar!

Nickelback Lyrics

  1. Dan

    Se pare ca ai reusit sa gasesti ceea ce cautai de ceva timp. Sper sa ai timp sa mergi si mai departe : pe YouTube gasesti o intrega colectie legata de Nickelback.
    Isi daca vrei sa te distrzi cauta : Weird Al Yancovich – si poti sa vezi citeva parodii dupa slagare care au fost la mare moda
    Sa auzim de bine

    Apreciază

  2. Adrian

    Heeeei, a rasarit Dan! Se pare ca s-a reparat „ordinatorul”. De acum o sa am acces la muzica pentru ilustratie la filmulete.
    Salut si sa traiesti, astept mereu vesti din Francia.

    Apreciază