Felie de Bucuresti – “Zapada ucigasa”

Photobucket

Cauti ca un bezmetic un loc de parcare (facand ture si asteptand sa plece careva), te bucuri ca un copil cand gasesti un loc la bordura unde sa-ti lasi masina peste noapte, pleci fericit si usurat ca nu e pe colt sa ti-o zgarie toate masinile de gunoi si vii a doua zi, o zi frumoasa si calduroasa in care soarele mangaie bland zapada ramasa de la Marea Ninsoare…. 

(Bucuresti,str.Dunarea Albastra ora 13.00)
Multumiri Cristian Nica
 
 
 
 

Si inca un sfat:

PhotobucketCand mergeti pe strada sa nu priviti in sus! S-ar putea sa bagati de seama ca traiti foaaaarte periculos in aceste zile de dupa Marea Ninsoare.

Cum bine spunea Tase, intr-unul din momentele sale de filozofie bahica, incercand sa ne arate, lui Tilica si mie, ca poate fi si el profund:

"Bai, in tara asta ducem  o viata de cacat!!!
Noroc ca se termina repede" 

(Pe chestia asta a baut gratis trei beri)

  1. alexandru savu

    Chiar azi mi-am luat și eu pe mașină un bolovan de gheață. 4 ore poliție + casco, cine știe câte zile de service, dar față de poza ta, eu am fost mai norocos.

    Noi să fim sănătoși că belelele vin singure nu ?

    Apreciază

  2. alexandru savu

    Am vorbit cu un polițist și mi-a zis că 70% din cazurile care vin la secția de accidente ușoare sunt legate de gheață…

    Apreciază

  3. Ionut Puiu

    Principala problema vine din partea locatarilor si a asociatiei de proprietari de la blocurile respective. Sau ar trebui primaria sa se implice? Nu am drum pe la primarie sa vad si turturii de acolo.

    Apreciază