Voteaza Cristea ( post electoral-III)

Desi se poarta "reloaded", nu, nu s-au intors europarlamentarele, nici uninominalul. Nici n-au venit anticipatele. Asta-i un post electoral… PENTRU MINE.


M-am inscris la concursul "Cel Mai Sexy Blogger" organizat de ele.ro fiindca mi-am zis ca daca si Zoso, Ciutacu sau Orlando participa, orice e posibil. Si sa nu uitam ca modestia e o caracteristica ridicata la rang de virtute de comunisti! Ce sa mai lungim vorba, sunt destept, frumos si cu….blog.

Clubul fanelor infocate si fanilor exaltati (nu am prejudecati) e asteptat la vot AICI!!!

(E de ajuns sa lase fiecare cate un comentariu, asta va insemna un vot)

Votati-ma si va promit ca… nu ma schimb! 

_______________________________________
PS Poza e de asta-vara. De atunci incoace, ochii de peruzea, trupul de amant englez si camera de filmat au ramas intacte.

  1. Tilica

    Artistule, trebuie sa-ti dau o bere? Incepi sa ma intrigi! Pari interesat mai mult de mine decat de Cristea! Sa am eu mai multi fani decat el? Vezi ca amicul Cristoflea e simtitor la naturel si posesor de ego din belsug (nu va mai hliziti fetelor, ca inseamna altceva nu…) Cat despre … „aia”, fetelor, nu pot sa ma pronunt!
    Cristeo, sexoxule, te-am votat!

    Apreciază