Stiu, aveti dreptate!

Apuc sa scriu din an in paste, Tilica ma bate la cap (si cand te ia Tilica la "incins"…), am primit pe mail destule mesaje in acest sens, e-costin s-a lasat pagubas sa ma mai bem o bere impreuna, am pierdut doua filmari pentru ACRIS MEDIA (a treia s-a "pierdut" singura), am niste filmari de mai mult de o luna (de montat si pus pe blog) de care nu am timp, redeschiderea "Capsulei Timpului" (va mai amintiti proiectul din decembrie trecut, de la "intrarea in Europa"?) asteapta sa-i lansez promovarea, televiziunea pe net (NETv) pe care vreau s-o lansez ma trage zilnic de mana catre niste intalniri la care nu mai ajung (apropo, se baga cineva la design sau la campania de lansare?), urmeaza intalnirea bloggerilor din decembrie (mai tineti minte?) si mi-e teama ca n-am timp s-o organizez (care ma ajuti?), sunt apelat din ce in ce mai putin pe Mess pentru ca sunt accesibil doua minute dupa care trebuie sa intrerup, sunt obosit rupt, apuc sa dorm pe sponci…

Si, totusi, merita:

sign1.png

