Trilulilu, incotro?

A trecut Internetics, cu premiu pentru Trilulilu, necontestat si salutat de toata lumea.
Si totusi…

-prea des nu le poate fi accesat serverul.
-sunt la a treia tentativa de a uploada un film, celelalte s-au intrerupt pe la jumatate
-au lansat doua concursuri care au expirat de mult si (interesat de productia homevideo autohtona) tare as vrea sa stiu cine sunt castigatorii. Ori nu s-au stabilit (grav) ori nu s-au promovat (la fel de grav, asta e rostul concursurilor, sa creeze emulatie)
-de cinci zile am un film cu 9.500 de vizionari (cel de mai jos), ar fi cam al doilea in top, iar pe pagina de home, aia care ar trebui sa promoveze cele mai vizionate, sau cele mai apreciate, sau… ma rog, ceva, apar filme cu 1.000-2.000 vizionari. Cate filme ca al meu or mai exista si nu sunt promovate? 

Pana mea, ceva trebuie schimbat! 

  1. Cristy_II

    eu cred ca au dat de un anumit gust si nu prea mai sunt interesati….la urma urmei…totul e pt bani.si eu cred ca as face la fel,nu am de unde sa stiu.toti avem un pret

    Apreciază