Legat de prezervative (si un clip explicativ)

lant prezervative.jpgCa am uitat sa va spun, duminica am participat la o tentativa de record Guiness. (Iar daca am participat eu, parca vad ca reuseste!)
Si, cum la astia tre’sa fi la fel de nesanatos ca ei, am legat prezervative unul de altul (?) sa cream un lant mai lung de cei 2700m ai vechiului record.(???)
Serios, am si filmat (poate montez azi), m-au si filmat de la TVR… d-astea.
Ce vreau sa zic de fapt e ca a fost o manifestare nonconformista, o forma inedita de a atrage atentia asupra BTS. A fost, pe scurt, advertising neconventional, “out of the box”, semn ca se intampla doua lucruri:
1-lumea publicitatii o ia si la noi notabil pe drumul neconventionalului si al canalelor de comunicare alternative (unde ii asteapta blogurile, yeeeeee!)
2-Atat consumatorul (vezi participarea) cat si clientul (vezi acceptarea investitiei) au capatat un grad de cultura publicitara care sa-i faca sa accepte asa ceva. Caci altfel, ramasi la stadiul de babuini consumatori de subproduse publicitare, s-ar fi bagat bani intr-un videoclip ca acesta:

  1. tilica

    Mortal clipul, am ras de m-am spart. Facut special pentru mintisoarele lor, sa le inteleaga mesajul perfect:
    „Eu sunt Prezervel,
    Ma puneti pe Dansa nitel
    Si oricat ar fi de mica
    Dati din cur fara de frica!”

    (Ha ha ha ha!!!!!)

    Apreciază