Sunt un incult!!!

-Degeaba am citit Legendele Olimpului, Tolstoi sau Kafka (e cu un F la mijloc, nu e fotbalistul Kaka). Astazi se citesc autori mai lejeri si cu proze foarte scurte, ca cititorii sunt putini si nu mai au rabdare.
-Stiu de mult ca esential este video-ul. Am vizionat filme de Tarkovski de 3 ore doar ca sa vad miscari de camera care-ti taie respiratia. Degeaba: Youtubarii si Trilulilii, (adica maturii de maine), nu au timp pentru limbajul cinematografic. Filmuletele trebuie doar sa fie socante, sa produca fie “LOOOOOL” fie “S VD K SINT DISTRUSSSSI BAJETZIII!!!!!”

Sa fie clar, nu condamn, doar constat: Lumea evolueaza.

Pana acum era “Hey, you’re somebody, I saw you on TV!!!”
Acum, daca nu esti pe net, nu existi.
Priviti video-ul urmator, contine principalele iconuri ale culturii online. Tolstoiul, Kafka si Tarkovski-ul fara de care veti ajunge de ras in orice discutie.
Sincer, cate recunoasteti?

Ei, le-ati numarat?

Eu unul ma consider o minte care n-a pierdut contactul cu ce se intampla pe lume. Sunt activ online si scormonesc mereu sa ma tin la curent cu aceasta noua cultura, digitala si americofona. Si totusi…
Cand am ajuns cu testul pe la treisferturi, mi-am tras mental un sut in cur:
“Esti un incult, bai, da-te-n PLM!”

  1. Tilica

    „Fata 15” si cativa „dansatori” care au facut niste filmuletze celebre si… cam atat.
    Hmmmmm! Nici eu nu sunt cult

    Apreciază