Toolbox, Comunicare online

Azi, dupa cum spuneam AICI, o sa ma duc la Toolbox, conferinta despre comunicare online, sa tin o prezentare in fata unor oameni de PR pe tema “Efectului de blog”. Daca-mi iese figura si o pot filma cum trebuie, poate o pun si pe blog.

PS. Si nu, Manafule, nu mai pun link, ca sa pierdeti de doua ori.
(Prima oara ati pierdut cand nu mi-ati pus poza cu ochii mei albastri pe afis!!!)

cristea.JPGLater edit: Am fost. Drept dovada, iaca foto de la Zoso (hai sa-i dau un link, sa-i creasca si lui traficul Bye)

Bag crampeie, asa cum au aparut:

Manafu:”Voua nu va dau ecusoane, ca sunteti vedete, va cunoaste lumea”
Nihasa, angajat – very strange!
Miruna, long time no see
Pietricele, la propriu, ma uitam la ea si nu o vedeam (scuze iarasi, eram cu gandurile departe)
Bobby:”Bai, sti ca si eu am primit un mail d-ala?”
Emi Gal-BrainTV:”Dau drumu' la niste chestii…”
Victor Kapra, incantat de cunostinta
Ionut Oprea: “interestingness”, “utilitainment” si “blog personal de specialitate al corporatiei”
Sorana Savu: “am scris prezentarea in engleza ca mi-a venit mai usor” (apropo, Sorana, ce mai face motanul Luca?)
-”Corifeii, fata in fata cu publicul”, moderata de Bobby, a avut primele zece minute aspect de talkshow in care baietii discutau intre ei ca la bere, ignorand mainile ridicate de PR-istele din public.
-mui subtile si tentative de reglari de conturi (las' sa vaza PR-ul ce inseamna bloguri)
-un filmulet de la Victor Kapra (Victore, data viitoare hai sa facem o ghidusie si sa filmam organizat, cu doua camere, sa se inteleaga)

Apropo de film, daca mai am si timp, sa editez si inregistrarea prezentarii mele asupra “Efectul de blog”, ca tot ma intreba lumea cum se poate obtine…

Pa, mai scriu si maine!

  1. WhiteWolf

    Si nu a mai venit acel „mai scriu si maine”. Nu-i greu de inteles ca nu prea ai ce scrie despre un event care , in sine, tine mai mult de un after (metting) beer 🙂

    Apreciază

  2. cristea

    Lupusor, cred ca mai e un singur lucru notabil de prezentat:

    „Efectul de blog” – prezentarea tinuta de mine in fata adunarii.
    Ia sa o transform eu in film…!

    Apreciază