Goanga cu Pompa, “Bai ge bomba mea, mai habibi!!!”-

Mai ge bana mea au ji ameriganii ăjdia gu noi gare avem veţele mai de la Arrabia?

Mama lor de zurzi, gă m-au văgut de rujine ji vaţă de mama ji vaţă de tot aerobortul.

Blegam gu mama gădre Euroba ji la gondrolul lu bagajele zigur gă ne-au alez be noi. Ji mie mi-era jenă de mama ză nu vadă ge am înăundru. Ji mi-au răzgolit valiza ji m-au indrebat:
“Da’ azda ge-i?”
“Azda, am ziz eu, ezde gudie de lemn gu zgulbdură în gare ze dzine jirag de mărgele dzinem zogodeala la rugăgiune”
“Aha, da’ drăznaia azda ge mai e”, a zis vamejidza. Găzize jugăria mea be gare o îmbaghedazem be azguns de mama. Ge bana mea, milioane de amrigani au gîte un “Penis Enlargement Pump”, o bomba gu vaguum bendru… E drebd gă abaradul meu era “Deluxe Edition”, vrumoz ji lugidor ga un brinz, da ge, drebuia ză mă îndrebe de vadză gu mama?

“Gare drăznaie?” am indrebad eu văgându-i gu oghiul.
“Azda!”zige ea ji o zgoade din valiză ji mi-o vludură be zub naz. Mama, Allah z-o bineguvândeze, mai ză lejine de rujine. Eu m-am inrojit bână bezde ureghi.

“Laz-o joz, laz-o joz!” îi juier eu în ureghi. “E doar o bombă amărâdă!”

……..

FOXNEWS, 16 august 2006: Mardin Amin de 29 de ani, de origine irakiană a fost arestat astăzi pe O’Hare International Airport şi riscă pîna la 3 ani închisoare conform deciziei unui judecător din Cook County…

Un comentariu