Moonwalk

Un program de lucru "sucit din vrej" m-a facut ca azi, pe la doua dupaamiaza cand m-am trezit, (v-am zis ca e un program de balamuc!) sa bag tare statia cu niste muzici mai vechi. Am bagat niste "vechituri de arhiva" (d-alea de reprezinta pietre de hotar in muzica), am pus si "shuffle" ca sa mi le amestece si sa ma surprinda, asa ca, tocmai cand imi indesam un sandvici in gura, a inceput Michael Jackson cu "Billie Jean".

Iar eu m-am pomenit (iarasi) incercand… MOONWALK.
(Nu-mi spuneti ca nu stiti ce-i aia!!!)

Si m-a palit iarasi nostalgia dupa caseta aia VHS, adusa de tatal vaporean al unuia dintr-o gasca paralela din care un amic cunostea pe prietena unui smecher… PLM, amestecatura mare.
Oricum, era o caseta uzata, care se imprumuta (atunci) pe sub mana si care iti arata cum se face, un fel de lectii de breakdance pe care ne bateam cu totii si care (amarata de caseta VHS) a cimentat sau a distrus prietenii in functie de raspunsul la intrebarea "Imi dai si mie caseta?".
Ce bataie a fost atunci pe ea…

Nici acum nu-mi iese, ma mai impiedic, "slide"-ul e cu hopuri, miscarea mainilor nu e corecta… PLM! Cui ii pasa? Ma simt minunat!

(Slide, slide, pirueta… hop pe varfuri!) 

Iar daca e cineva care vrea sa invete, sunt marinimos. Ii imprumut caseta:

[coolplayer width="480" height="380" autoplay="0" loop="0" charset="utf-8" download="0" mediatype=""]
http://youtube.com/watch?v=E_FzgtLVzbI
[/coolplayer]

Later edit: vad ca nu sunt singurul "sucit

  1. tilica

    Cristeo, nu am mai trecut pe la tine cateva zile si ai si luat-o razna? Bai, vezi ca iar te apuca durerile de spate daca te dai „breicar”, ca ai mai incercat tu, odata, la un chef la Liviu, stii tu…

    Apreciază