Eteee…

tools.pngMa puse Manafu* sa dau din gura in fata inaltei adunari de aici. –>

Asa ca, vrand-nevrand, mi-a facut program pentru urmatoarele zile, mai ales ca nu poti sa te duci acolo nepregatit, sa plimbi doar aer prin trahee si sa te bagi in seama.

gasca2.bmpNu de alta dar ia priviti aici (dupa ce dat un click) ce cinstite obraze isi vor da cu presupusul.

PS Mi-au promis  ca daca ma barbieresc, imi las mustata si imi fac carare pe mijloc, poate imi pun si mie poza. Daca ma vopsesc…

Am refuzat!Laughing

  1. WhiteWolf

    Bre, daca nici tura asta nu se sare (organizatorul) cu un carnat de Plescoi sau macar cate 2 mici de caciulitza, eu zic ca va chiar duceti degeaba sa va strofocati in aflarea sensului vietii in blogosfera.
    Tot mai simplu si mai comod cu Google-ul
    Esti om cu minte in cap. N-ai fi fost daca nu refuzai 🙂
    TranZmite-le din partea mea ca cei ce vor urma, aia de se duc pe la scoli cu masini mai tari decat ai profesorilor, oricum, vor iesi pe piata cu ceva ce mintea lor nici nu poate gandi. Ca asa-i mersu’ vietii.
    Si ca e absolut idiot obiceiul asta de a va tot aduna sa vorbiti de Mobre in era scuterelor si ATV-urilor, de scutere si ATV-uri cand mopedurile electrice pandesc dupa colts.
    Cum dreacu sa incerci sa legiferezi, sa incluzi in standarde si stasuri atunci cand, la adunari din astea de onorate fete, fix in timp ce vorbiti, „etaloanele”,
    „monitorizatele” deja sunt history exact in timp ce vorbiti.
    N-ai cum concluziona daca vantul e bun sau rau cata vreme, pe langa faptul ca exista si nu toti sunt meteorologi, incalzirea globala face totul din ce in ce mai complex 🙂

    Apreciază

  2. cristea

    Coltatule, stii ceva?

    Ma duc! Si daca reusesc sa conving un singur om de acolo, din zona de „corporate” „PR” „advertising” (si alte vorbe din dictionarul Webster)ca trebuie sa tina cont de online, de bloguri si, mai ales, de ceea ce va veni, (ca tu zici bine, n-o sa se opreasca lumea la bloguri) o sa consider ca nu m-am dus degeaba!

    Apreciază

  3. WhiteWolf

    Ej’ copil da’ nici io nu’s mai breaz 🙂 Cand ne vom pierde pofta de joaca vom deveni plictisitori 😀
    Du-te, domnule; du-te daca asta ti-i placerea.
    Da’ lasa-i pe altii sa fie botanisti si sa se rupa in vorbe; tu ràde-te in tine. Ca-i deja cristal clear , tot ce conteaza e cum sa se monetizeze si cand sa isi dea drumul piaristii la advertise on line
    Daca se si poate cu costuri mici si profituri maxime chiar ca-i ok

    Apreciază

  4. tilica

    Bine zice Whit Wolf. Toti asteapta sa intre banutu’. In rest, este vorbarie sa se bage si ei in seama. Du-te, dar nu sta prea mult (He-he!)

    Apreciază

  5. Pingback: Toolbox, Comunicare online » cristealizari