Time bomb

Asociatia Consumatorilor de Media lanseaza actiunea ‘’Bloguri Curate’’. "Incepand de maine, 1 octombrie, vom monitoriza 300 de posturi de pe fiecare dintre urmatoarele bloguri: adrian ciubotaru, andrei rosca, andressa, adrian cristea, bobby voicu, bradutz ulmanu,cristian greger, darius, dece, fulgerica, gramo, nihasa, piticu, zoso, visurat

Vom urmari cate dintre cele 300 de posturi monitorizate incalca legea dreptului de autor, prin publicarea unor materiale fara acordul proprietarului (deci furturi)"

(Comunicat al AsCM)
__________________________________________
Comentariul meu: Intalnire pe 15 octombrie la Club A. AsCM-ul iese la lupta.
(Pe o distanta de 10 cm in jurul scutului, se poate ajunge de la PE la SUB).

  1. L3ST

    O chestie pe care eu n-am reusit s-o inteleg: Daca unul din blogurile alea incalca legea dreptului de autor, ei ce-o sa faca? Le spameaza pana sterg autorii posturile? Le dau mailuri in care se jura ca-i prind pe strada si-i bat ?

    Apreciază

  2. cristea

    Tareeee, L3ST!!!

    D’aia zic: ASC-ul va iesi de aici, fie „pe scut” (mare aparator al dreptatii), fie „sub scut” (facut de cacao ca trage cu pusca-n muste)

    Apreciază

  3. WhiteWolf

    Pe blogul celui cu banda larga am zis fix ce repet si aici:
    *** 1.” La ce bun tichia asta de margaritar?
    Funny mi se pare ca, dincolo de selectia absolut …aleatorie a celor care vor fi monitorizati (de exemplu, de ce nu vad incluse bloguri ca cele ale lui Comanescu, Tolontan, Ciutacu, Adrian Nastase (vorba aia, oameni care sunt legati de media, de cuvantul scris) periodic apare cate unul sau cate un grup cu suficient tupeu cat sa declame direct ceva de genul: “eu sunt cel mai in masura sa impart dreptatea, ma recomanda mai ales tupeul cu care o sustin” 🙂 :)”
    2.”Fara “furaciune”, fara privitul in ograda vecinului, romanii si Romania nu ar fi ajuns niciodata unde se gasesc acum in lumea virtualului, a programarii, a web designului. Indiferent, cu bune si/sau cu rele, am avut de acoperit un handicap enorm fata de lumea civilizata a ….www-ului”
    3.”… Stiu ca la respectivele “intamplari” mai mereu, zoso apare -din start- doar pentru a (mai) agita niste spirite ; conteaza foarte putin ca o si afirma pe blogul propriu, in prealabil, nu-i asa ?
    Stiu si ca la respectivele “intamplari” totul se finalizeaza in coada de peste , stiu si despre ce …reprezentativitate vorbim atunci cand piticu e nelipsit doar pentru ca rade amuzant sau e nevoie a fie reprezentata si sectiunea Libertatea din bloggingul autohton si… ma opresc
    Asa cum ziceam mai sus, e o lume libera.
    Si chiar nu am nimic impotriva ta, a ong-ului sau a initiativei.
    Doar ca nu inteleg demersul cata vreme, asa cum zice si katmai, jumatate dintre blogurile romanesti stau pe servere de afara, cand e atat de simplu sa iti faci un cont pe wordpress si cand, inevitabil, generatiile care vin din urma vor incerca oricum sa faca si sa fie altceva decat inaintasii. Si asta, indiferent de existenta sau absenta unui cod moral, a legiferarii sau a absentei lor.

    In loc de incheiere, simt nevoia sa aduc cateva lamuriri.
    Nu am blamat si nu blamez. Nu m-am temut si nici nu ma tem.
    Ceea ce m-a deranjat tine strict de acel “nu facem decat sa va citim blogurile si sa spunem o parere” care, in opinia mea, pleaca de la o chestie preconceputa cata vreme se bazeaza pe niste limitari.
    Una e sa citesti un post pe un blog ca si freeminded si alta e sa o dai in ” asta e cu atac la persoana, asta e cu nu stiu ce plagiat, asta e cu termeni prea duri”…..
    In final, cititi ca sa ce?
    Cel mult ca, marea majoritate nu se incadreaza in ceea ce voi doriti sa nu mai fie sau sa se schimbe. Cu alte cuvinte, din start, va cautati si va gasiti argumente pentru propria teorie doar asa, ca sa demonstrati ca e valabila.
    Sincer, mie imi miroase a manipulare” ***
    Asa, monoton, fara resentimente, zi-mi tu, Cristeo, unde rationez gresit si cam ce cantitate de cenusa se cuvine sa-mi pregatesc pentru a imi pune in cap ?

    Apreciază

  4. cristea

    Lupusor,
    -Daca ai apucat sa pregatesti ceva cenusa, pastreaz-o, dar nu pentru tine.
    -De gresit, nu gresesti, nici eu nu stiu cum s-a facut alegerea blogurilor (desi, pana mea, ma mangaie la orgoliu!)
    -Textul postului e o citare a comunicatului AsCM. Cand zice „vom” se refera la AsCM, nu la mine. Uite ca am omis sa mentionez, e o lipsa pe care mi-o asum si pe care o s-o corectez. Eu nu „doresc”, nu „intentionez”, nu „vreau sa demonstrez”. Aici sunt doar, alaturi de alti, „obiect de studiu”
    -stiu ca n-ai nimic impotriva mea, stiu ca intalnirile se termina in coada de peste, stiu ca nu exista un grup reprezentativ capabil sa sustina interesele bloggerilor in relatia cu societatea, stiu ca e mult „bla-bla”
    -De aceea am pus titlul „Bomba cu ceas”. Ea este armata si pe 15 la Club A va exploda. Actiunea ori va consolida statutul AsCM in media, ori o va compromite total ca trage cu tunu-n muste. Eu am o banuiala…
    -In rest, comenteaza aici de cate ori crezi, e liber, (ca pana acum ai tot zis CU ARGUMENTE, si la mine asta tine loc de pasaport)

    Apreciază